Etta skrev 2015-03-01 18:38:04 följande:
Oj, har inte alls tänkt på det, har du hört att det skulle vara skadligt? Klart, lightprodukter är väl inte det nyttigaste man kan få i sig men men.. På tal om mat har jag fått panik över att jag äter för lite fisk då ju omega 3 verkar vara så viktigt o nu köpt hem massa torskfilé, hehe. Nån som har tips på nån god torskrätt? ;) Blev också orolig över nyheten att det är arsenik i ris, känns ju inte alls bra att äta..
På tal om gummiband känns det som något jag skulle kunna använda redan nu, min mage är så sjukt uppsvälld! Det är dock det enda symtomet jag har so far...
Det var en kompis som nämnde det men jag dricker hittills både Cola Zero och tuggar Extra så har valt att inte tro att det är skadligt. Ingen av er verkar ha hört nåt heller så det känns bra.
Vänd torsk el. koljafile i ägg, ströbröd och västerbottenost. In i ugnen i 10 min på 200 grader, ta ut och häll på grädde och in i ugnen i ytterligare 10 min. Servera med rivna morötter och potatis. Lätt som en plätt.
Jag har problem med vad sjutton jag ska ha på mig också. Längtar efter mammabrallorna!