Asams5 skrev 2015-08-18 00:54:12 följande:
Varit på TUL idag, och misstänker att ettan och tvån bytt plats med varandra sen sist. Känns konstigt att ettan blivit tvåan och tvärtom. Helt säker är jag förstås inte.
Allt såg fint ut -4,8% och -11,5%, vilket är helt normalt. Så jag har 4 kg bebis i magen nu. :) Hoppas det inte är så långt kvar. Men jag tror det börjar dra ihop sig. Det är tryck neråt (ibland som att man känner sig bajsnödig fast längre fram om ni förstår) och förvärkar känner jag varje dag nu ihop med trycket. Som ganska kraftig mensvärk.
Spännande tider.
Så som ni förstår blir det nog ingen träff för mig heller i slutet på månaden.
Spännande Asams! Då är det nog inte så långt kvar nu! :)
Smilla, vilken skillnad på magen! Häftigt! Nä, inget datum bestämt, men nu får vi se till att få till ett tycker jag!
Kakan, ang profylax så var jag inne på det, men tyckte det var så otroligt dyrt, över 2000 för två dagar, så har nu anmält mig till gravidyoga på yogacentrum istället där de ska vara en del inslag av profylaxandning också. Det dumma är att det blir väldigt sent, sista gången är fem dagar innan BF!
Josefinehej så roligt att höra från dig! Tänkte på häromdagen att det var längesen du skrev, så skönt att höra att allt är bra! :)