MaryoMary skrev 2015-07-29 10:18:09 följande:
Hej alla! Tack för råd o tips om köpa begagnat. Det blev en Kronan dou/s köpt på Blocket. Har köpt massa på blocket så jag vet egentligen inte varför jag tvekade med vagnen. Nu provkör jag hemma då och då, vad mysigt det är!!!
Jag vill också gärna vara med på en träff, bor i Kungsbacka men jobbar i Gbg och pendlar ju varje dag så jag är flexibel.
Åh, hittade ni en duo/s på blocket, precis vad vi letat efter men inte hittat! Vi har nu köpt också, blev Kronan duo då en bekant sålde sin från 2013, fick ett bra pris och kändes skönt att få det överstökat så får klara mig utan de svängbara hjulen! Känns bra ändå, längtar tills vi får den så jag får fixa i ordning den, den är i Skåne just nu.
Den där oljan låter lovande kakan, har för mig jag läst om den tidigare! Vart har du köpt den?
Jag skulle kunna ses 16-18, närsom på söndagen och efter jobbet på måndag eller tisdag. Men kanske svårt med en vardag för er som har lite resväg? 13-15 ska jag och magen gå på way out west! Osäker på hur mycket jag kommer orka och känns som jag var lite väl optimistisk när jag köpte tre-dagars-pass men men...