Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Nej det kan jag inte säga men jag blir väldigt lätt andfådd även om jag också bara tar promenader.
Nej det kan jag inte säga men jag blir väldigt lätt andfådd även om jag också bara tar promenader.
Här kommer veckans bild, hoppas ni inte tycker det är tråkigt jag märker att bulan blivit större och att den hänger mer ihop med magen nu, innan fanns det en insjunkning emellan. Igår var vi i kolonin för första gången i år och mina trädgårdsbyxor passar INTE lite surt eftersom de är rätt nyköpta. Men det saknades 10 cm mellan knappen och knapphålet haha! Ett bekvämt besvär dock, hade inte velat ha det på nåt annat sätt
Så tråkigt kakan :( förstår att du är orolig.
Fin mage! Ska själv ta ny bild idag, men den kommer ju vara mindre än för en vecka sen. Tror jag iaf, kanske bara är hjärnan som spelar mig ett spratt.
Hahaha ja då är man känslig
Hoppas på att få ett imorgon hos BM.
Skönt att höra att vi är fler som har rätt mycket växtvärk. Jag tycker att det är märkligt att det pratas så lite om det hos BM bland annat.
Förstår att du är nervös med det kommer gå finfint tror jag!
Har blivit illamående nu ikväll igen, jag hoppas verkligen inte att det är tillbaka... Har också haft mycket molvärk idag så nu ansluter jag mig till de oroande. Kommer dock mer när jag hostar, så jag antar att det är ligamenten. Vet inte om det är pga mycket sittande på hård stol igår och lite hit och dit-farande idag. Vill gärna ha det under kontroll innan resan på lördag.
Isglass: så skönt att allt såg bra ut!
Det är värst vad ni får vänta länge på tider osv. Vår barnmorska kunde gå direkt in i Kvinnoklinikens bokningssystem och vi fick själva välja dag och tid för RUL vid inskrivningen. Kommer ni någorlunda snabbt in hos bm om ni behöver? Jag är kanske bortskämd... De känner igen en när man ringer, och jag behöver aldrig ange mitt personnummer om de ska skriva ut recept osv. Nu har jag förvisso ett rätt ovanligt efternamn, men när jag ringer receptionisten frågar hon om sånt vi pratade om sist, typ resor. Det är en väldigt familjär stämning.
Nu är ju förvisso Göteborg lite större än Helsingborg, men det är rätt hård konkurrens mellan barnmorskemottagningarna här. Fast det är säkert inte lika bra på alla mottagningarna här heller. Vår är inte så stor som vissa andra.
Nja så smidigt vet jag inte om det är på Barnmorskegruppen. Det är en stor klinik men jag uppfattar det som att de är hjälpsamma iaf och jag behövde ju bara vänta en dag på UL. Även om jag tyckte att de kunde styrt upp ett när jag väl var där...
Ja vi skulle ju kunna styra upp nåt när det blivit lite varmare. Helsingborg är ju inte så långt att köra från. Låter kul