Vi som är gravida efter IVF i januari/februari 2015
Skönt att du har kunnat äta en hel måltid. Jag går också in i v. 12. Själv mår jag jättebra. Har inte haft en enda dag med illamående. Har kanske haft 2-3 dagar då jag har varit lite extra trött på kvällen, men det är det enda. Den senaste veckan har jag varit lite extra hungrig men det kan jag stå ut med. Jag får äta lite mer och oftare :) Läser om er alla som mår dåligt och jag önskar att alla fick må bra. Ibland får jag dåligt samvete att berätta att jag mår bra, även om jag vet att jag inte borde känna så.. Känns som en evighet till inskrivningen på mvc. De hade tid först den 23/4 så det är bara att vänta. Man vill ju samtidigt veta att alla provtagningar ser bra ut. Har du varit på inskrivning?
Jag tycker ändå mitt illamående har varit ok, jag har inte kräkts en enda gång, och bara tagit Postafen en gång. Men haft på mig Seaband många gånger. Nu har jag dock inte haft på mig dem på några dagar och tröttheten verkar ha släppt.
Ja det var värst vad länge du får vänta på inskrivning. Vi var på inskrivning den 16/3, och tog alla prover osv. Jag har ett litet problem med sköldkörteln så det var dessutom väldigt viktigt att de kollade värdet på den. Vi ska ju dit tom en gång till innan du ens varit på inskrivning, för att lyssna på hjärtljuden. Du kan inte välja en annan bm?