• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Elyssa81

Det verkar som att ÄL kan vara på gång snart och nu har hela familjen magsjuka. Fy vad segt. Svårt att tro att det blir ngt sex den här helgen :(. Så surt!

• Ananasen
    Elyssa81 skrev 2015-02-21 09:03:05 följande:

Det verkar som att ÄL kan vara på gång snart och nu har hela familjen magsjuka. Fy vad segt. Svårt att tro att det blir ngt sex den här helgen :(. Så surt!

Nej vad tråkigt! :( hoppas ni kryar på er snart!
  • Ananasen
    sweetheart80 skrev 2015-02-20 23:13:21 följande:

Sen har jag lovat mig att inte testa förrän tidigast bim. Har gjort av med tillräckligt med pengar på tester sen slutet av januari för alla dumma grav symtom jag fick efter uttaget. Och ingen mens att gå efter eller nåt. Utan nu blir det 1 cb på bim tidigast. Dyrt me nyfikenhet. Haha

Urs ja, jag har kastat ut en massa pengar på tester jag med.. Helt sjukt egentligen, men jag är så nyfiken och kan inte hålla mig :p
  • Lorainz
    Elyssa81 skrev 2015-02-21 09:03:05 följande:

Åh vad surt! :( Krya på er! 
  • Elyssa81

Här är en bild på ÄL-test. Den gröna var igår och den rosa idag. Färgade strecket var mycket starkare igår. Kan det tyda på att ÄL redan varit även om strecken inte varit lila starka? Nu har jag känningar; molande i magen och bröstspänningar som jag brukar ha vid ÄL.

• tuggummigirl

Gjorde grav test igår eftersom vi skulle på fest på kvällen. De va extremt tidigt eftersom jag hade min äl tidigare i veckan typ i onsdags eller nåt sånt. Titta man noga kunde man se en skugga svagt så jag hoppas att det kommer visa plus sen, kommer testa 1 vecka efter bim som jag bör ha den 3/3. Man lever ju på hoppet men nu är jag inställd på att jag ej är gravid eftersom det inte va ett tydligt streck.

• Thegiirl

Hej hej hoppar in här då jag inte kunde va kvar i bim februari mer då mensen kom idag, två dagar sen.

Har äl den 7/3 och bim den 21/3 har beställt hem 7 äl-test o 5 gravtest så hoppas mars månad är vår månad.

Har en dotter på 16 mån redan (född okt-13)

• sweetcandy
    Elyssa81 skrev 2015-02-22 10:04:17 följande:

Här är en bild på ÄL-test. Den gröna var igår och den rosa idag. Färgade strecket var mycket starkare igår. Kan det tyda på att ÄL redan varit även om strecken inte varit lila starka? Nu har jag känningar; molande i magen och bröstspänningar som jag brukar ha vid ÄL. phpRbYYzv64076.jpg

Som jag förstått det så kan hormonerna åka lite upp och ned under månaden :) så fortsätt testa :)
  • sweetcandy

Fick positivt äl test idag!! Har VUL i morgon bitti inbokat! Håll tummarna för att det inte är mer än två ägg så vi får sexförbud!! :))

Svar på tråden BIM Mars 2015