• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Iljans

Ja men man vågar ändå inte hoppas till 100% , ska köpa ett digitalt idag så

Får vi se vad det säger :) tack så mycket!

MartinaLarsen skrev 2015-03-22 07:29:44 följande:

Ser ett streck :)

Grattis säger jag :)

• Fian88
    Iljans skrev 2015-03-22 07:35:08 följande:

Ja men man vågar ändå inte hoppas till 100% , ska köpa ett digitalt idag så

Får vi se vad det säger :) tack så mycket!

Grattis

Tänk på att cb digitalt inte är jättekänsligt, så bli inte nedslagen om det visar inte gravid så här några dagar innan bim!
  • Iljans

Tack så mycket :)

Ja jag tänker att jag köper ett idag men tar det inte förräns tis morgon då jag har BIM,

Fian88 skrev 2015-03-22 08:28:10 följande:

Grattis

Tänk på att cb digitalt inte är jättekänsligt, så bli inte nedslagen om det visar inte gravid så här några dagar innan bim!

• Fian88
    Iljans skrev 2015-03-22 09:29:01 följande:

Tack så mycket :)

Ja jag tänker att jag köper ett idag men tar det inte förräns tis morgon då jag har BIM,

Låter bra
  • MelinaG
    MartinaLarsen skrev 2015-03-22 07:30:43 följande:

Grattis :)

Tack :) väntar dock med att hurra då jag inte är överbevisad. Får se vad som händer de kommande dagarna...
  • TouchOfRed

Mensen kom igår.... Så det blev inget denna månad och nästa kommer det heller inte bli något då jag o sambon kommer befinna oss typ 100 mil från varann precis vid ÄL.....

• MelinaG
    TouchOfRed skrev 2015-03-22 10:38:24 följande:

Mensen kom igår.... Så det blev inget denna månad och nästa kommer det heller inte bli något då jag o sambon kommer befinna oss typ 100 mil från varann precis vid ÄL.....

Vad trist :( kram till dig, ni får försöka köra vidare senare igen.
  • MelinaG

Tack till er som kom med peppande ord igår när jag bara såg något väldigt svagt på BIM. Trodde verkligen att det skulle vara starkare (är inte så bra på sånt här då vi precis kommit igång med bebisverkstad :) ). Kunde verkligen inte hålla mig, så tog ett test idag också, och tycker att det nu syns något i alla fall. Svårt att fota, i verkligheten är det en ljusrosa linje, inte grå. Kommer testa i morgon också så får man se hur det har utvecklat sig tills dess.

• HCS
    MelinaG skrev 2015-03-22 13:56:15 följande:

Tack till er som kom med peppande ord igår när jag bara såg något väldigt svagt på BIM. Trodde verkligen att det skulle vara starkare (är inte så bra på sånt här då vi precis kommit igång med bebisverkstad :) ). Kunde verkligen inte hålla mig, så tog ett test idag också, och tycker att det nu syns något i alla fall. Svårt att fota, i verkligheten är det en ljusrosa linje, inte grå. Kommer testa i morgon också så får man se hur det har utvecklat sig tills dess.

Syns tydligt!! Stort grattis till dig!
  • KaffeTös

BIM idag men ingen mens ännu. Är dock väldigt osäker på när BIM är egentligen då jag fick positiva ägglossningstester så många dagar i rad.. har haft lite mensvärk i helgen så jag tror mensen är på intåg tyvärr.

• MelinaG
    KaffeTös skrev 2015-03-22 16:15:08 följande:

BIM idag men ingen mens ännu. Är dock väldigt osäker på när BIM är egentligen då jag fick positiva ägglossningstester så många dagar i rad.. har haft lite mensvärk i helgen så jag tror mensen är på intåg tyvärr.

Ge inte upp ännu om inte mensen kommit. Jag kände inget heller förutom lite mensaktigt och plussade ju svagt idag. Håller tummarna för dig att mensen fortsätter att hålla sig borta.
  • frkvilljunu

Negativt test i morse igen och fortfarande ingen mens! blir knäpp på riktigt en vecka sen nu

• Fian88

Är hundra på att min mens kommer imorgon, blankt test idag och exakt samma mensvärk jag alltid får precis innan den dyker upp. Lycka till alla!

• Shoreline

Jag plussade igår!! Testade med rfsu vanliga men sen även med cb veckoindikator och fick då 2-3 veckor :) Bara hålla tummarna att det går vägen denna gång.

• lanylena

Hej tjejer! Ni som inte plussat i mars - välkomna till april-tråden! Hjärta{#emotions_dlg.flower}
     BIM april 2015

• TouchOfRed
    Shoreline skrev 2015-03-25 05:59:55 följande:

Jag plussade igår!! Testade med rfsu vanliga men sen även med cb veckoindikator och fick då 2-3 veckor :) Bara hålla tummarna att det går vägen denna gång.

Grattis! Vad härligt!
  • kastrullen
    Shoreline skrev 2015-03-25 05:59:55 följande:

Grattis! :)
  • raraAnna

Hej tjejer!

Jag hakar också på här :) BIM 25/3

Härligt att höra om era berättelser.

Jag har också flera negativa test bakom mig trots jag kände mig tidigt gravid & känner mig starkt gravid fortfarande. Så mycket frustrerande detta. Har även tagit test hos BM som jag kände var lite otrevlig i bemötandet. Väldigt synd då man helst undviker att gå tillbaka för att kolla upp detta ytterligare. Men Ska ringa mödravården imorgon och boka in en tid :) & hoppas på bättre bemötande ;)

Jag har hört och läst om flera som plussat sent. Så än känns det hoppfullt :)

Lycka till med era plus+ :)!

Svar på tråden BIM Mars 2015