Inlägg från: kastrullen |Visa alla inlägg
  • kastrullen

BIM Mars 2015

Hej!

Har läst många trådar av och till eftersom jag och min sambo har försökt bli gravida sedan årsskiftet. Har varit orolig att jag inte hade ägglossning eller nåt annat problem pga mellanblödningar. Men nu verkar det som om jag har ägglossning på g, har kollat flytningarna, så nu hoppas jag på det :)

Har BIM 23/3, tredje försöket och mitt första barn. Min sambo har en son sedan tidigare.

• kastrullen

Hej,

Jag följer några trådar här men är inte så aktiv. Jag och min sambo är på tredje försöket med första barnet (han har en sedan tidigare). Jag har BIM den 23e och jag har gissat mig till att jag hade ägglossning för en vecka sedan. Igårkväll fick jag jätteont i nedre delen magen och började nästan må illa. Jag har fortfarande lite molvärk men inte lika kraftigt. Vad kan det bero på?

• kastrullen
    MartinaLarsen skrev 2015-03-15 12:12:47 följande:

Grattis!

Grattis! Va härligt! :)

Har du haft några symtom innan testet?
  • kastrullen
    Miaomiao skrev 2015-03-15 11:40:09 följande:

Testade idag på BIM-3 OCH JAG ÄR GRAVID! Lyckan är total! Hoppas nu ar det går vägen den här gången!

Det var ju till dig jag skulle säga grattis! :)

Sorry MartinaLarsen, ibland har jag för knubbiga fingrar och kan inte kontrollera vad jag trycker på :)
    kastrullen skrev 2015-03-15 12:25:54 följande:

Grattis! Va härligt! :)

Har du haft några symtom innan testet?

• kastrullen
    Shoreline skrev 2015-03-25 05:59:55 följande:

Jag plussade igår!! Testade med rfsu vanliga men sen även med cb veckoindikator och fick då 2-3 veckor :) Bara hålla tummarna att det går vägen denna gång.

Grattis! :)
Svar på tråden BIM Mars 2015