BIM Mars 2015
Hoppar in här, BIM 24/3, vet inte om det är mensen som
Börjar förbereda sig eller ägget som håller på att trixa,
Denna väntan gör en galen???
Hoppar in här, BIM 24/3, vet inte om det är mensen som
Börjar förbereda sig eller ägget som håller på att trixa,
Denna väntan gör en galen???
Vad är detta för test?? Men så länge mensen inte är kommen så kan man ju ha hoppet uppe :)
Testade idag, antingen är det bim-1 eller bim. Blankt :( (det ska vara ett plus i den stora rutan om man är gravid...)
Okej tjejer jag behöver eran hjälp, jag använder mig av testlagrets stickor, nu gjorde jag ett test idag som var negativt, men glmde undan det för min kille för vill överraska när jag väl plussat, det visade negativt på en gång, jag blev besviken så väntade inte ens ut 10 min.
Men nu när jag kollade på det och skulle kasta detta så är det ett väldigt tydligt plus??? Vet att man inte ska lita på test efter flera timmar men det ger
Mig lite hopp iallafall??? Hjälp mig nu, kan jag våga hoppas lite? Har BIM på
Tisdag
Okej men hur lång tid är en stund? I mitt fall nu så gjorde jag testet vid 14 och såg nu vid 19 att det var positivt, Dock vet jag ju inte när det där plusset dök upp, jag får testa med mitt morgonurin och hoppas :)
Vill inte ge dig falska förhoppningar men mina svaga, knappt synbara har blivit tydliga efter en stund. Dock har jag ju ingen erfarenhet av hur det blir på negativa tester... håller tummarna!
Detta blev med mitt morgon urin, ser ni det jag ser? :D vågar man hoppas :D
Ja men man vågar ändå inte hoppas till 100% , ska köpa ett digitalt idag så
Får vi se vad det säger :) tack så mycket!
Ser ett streck :)
Grattis säger jag :)
Tack så mycket :)
Ja jag tänker att jag köper ett idag men tar det inte förräns tis morgon då jag har BIM,
Grattis
Tänk på att cb digitalt inte är jättekänsligt, så bli inte nedslagen om det visar inte gravid så här några dagar innan bim!