• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • lanylena

Hej tjejer!

Ni som inte plussat i mars - missa inte tråden BIM april 2015 som jag startat. Varmt välkomna. Hjärta{#emotions_dlg.flower}

• lotie

Jaha så blankt det kan bli på Bim-4. Varför kan man aldrig få tillhöra dem som får svaga plus tidigt:(

Har aldrig fått positivt med stickor. Testat med cb digitalt på Bim-2 och stått gravid innan jag kissar klart och då har jag varit söker på det innan.

Jag fick starkt Äl test torsdagkväll sen fredagsmorgon neg fredagkväll. Hade jätteont hela fredagen och massa flytningar så har räknat det som äldagen. Hur hade ni gjort? Det är ju knappt 24 timmar efter utslag. Min Äl var kanske på lördagen? Brukar ni få ont samma dag eller dagen innan?

• Annaba88
    lotie skrev 2015-03-16 07:21:20 följande:

Jaha så blankt det kan bli på Bim-4. Varför kan man aldrig få tillhöra dem som får svaga plus tidigt:(

Har aldrig fått positivt med stickor. Testat med cb digitalt på Bim-2 och stått gravid innan jag kissar klart och då har jag varit söker på det innan.

Jag fick starkt Äl test torsdagkväll sen fredagsmorgon neg fredagkväll. Hade jätteont hela fredagen och massa flytningar så har räknat det som äldagen. Hur hade ni gjort? Det är ju knappt 24 timmar efter utslag. Min Äl var kanske på lördagen? Brukar ni få ont samma dag eller dagen innan?

Eftersom du fick starkt ÄL-test redan på torsdagkvällen och negativt ett dygn senare, dessutom värk på fredagen gissar jag att du haft ÄL på fredag. Men man vet ju aldrig säkert och gissar att ni sexat runt ÄL iaf så då borde du ju ha bra chanser :) Ta det lugnt bara, ifall det är det är ett pyre där så ger det nog utslag så småningom men jag förstår att det är svårt :) Men det kan ju också faktiskt hända att ägget fäst sig först i helgen eftersom det t.o.m. kan ta en vecka från ÄL innan det fäster sig. Så i det perspektivet är det ju väldigt tidigt att testa redan även om många gör det. 

Jag hade ÄL i tisdags så idag är det ÄL +6, BIM om en vecka och kommer inte att testa innan tisdagen p.g.a. jobbet om inte mensen dykt upp innan. Har ju blivit många plus i tråden så hoppas att få bli en bland er :)
  • Angdev

BIM+2 och jag vet inte vad jag ska tro. Negativa test, använder billiga-testers. Plussade med dom förra graviditeten så hade normalt litat på dom men nu börjar jag näst intill tvivla på dom. Hur känsliga är dom för att urinen inte har rumstemperatur?

• KaffeTös
    lotie skrev 2015-03-16 20:04:30 följande:

Någon som ska testa imån?:)

Jag är sugen på det! Men det är egentligen väldigt tidigt för min del. BIM-5 (ÄL+9) imorgon tror jag. Helst hade jag testat varje dag fram till bim men jag har försökt lova mig själv att inte bli helt testtokig ;)

Det känns dock inte som att det har tagit sig denna månaden. Känner nästan ingenting förutom lite ont/ilningar i blygdbenet och sist jag plussade hade jag enormt ont i brösten och lite mer symptom :(
  • Hannah81

Jag ska nog testa imorn. Bim -1 . Men jag är så nojjig nu. Ena stunden känner jag massor, molande, ilande, större bröst osv. Andra stunden ingenting! Man blir ju galen.

• lotie
    Hannah81 skrev 2015-03-16 20:25:16 följande:

Jag ska nog testa imorn. Bim -1 . Men jag är så nojjig nu. Ena stunden känner jag massor, molande, ilande, större bröst osv. Andra stunden ingenting! Man blir ju galen.

Oj spännande:) jag har lovat så mycket och nu skiter jag i det. Jag kommer testa imån igen Bim-3 känner mig verkligen så gravid!!

Mår illa och har mensvärk, foglossning. Vill ha plus imån:)
  • HCS

Jag testade i morse, trots att jag inte skulle.. 

Någon som ser nåt?

Svar på tråden BIM Mars 2015