• lotie

BIM Mars 2015

Då får jag med hoppa hit tyvärr:(

Börjat blöda men tar några dagar innan den sätter igång ordentligt!

Blir 3 försöket på 3 barnet. Är 29 och mannen 30. Har helt missat att jag har en cykel på 31 dagar så missat äl båda försöken sånt himla slöseri.

Ska testa med äl test denna månaden och äter rosenrot och en annan medicin för Endometrios. Ska ha sex varannan dag heela cykeln! Nu ska det gå!

• lotie

Dom är 3 och snart 1 år och vi ville ha en till innan jag börjar jobba igen men det gick inte nu:(

• lotie

Jag småbönder fortfarande:( kommer ju aldrig igång. Jag vill få ett nytt datum att se fram emot ju!!

Köpt äl test och folsyra och rosenrot jag testar en månad till och en annan mot Endometrios. Varit sugen på bidrottningsgelen med!

• lotie

Äntligen har min mens kommit igång på dag 34. Så vet inte hur jag ska räkna nu när den är så oregelbunden men får väl gå på 32 dagar och då är nästa bim 20 mars om någon vill skriva in det.

Försöker få tag på Gyn pga mina smärtor i äggstockarna och oregelbunden mens. Gissar det har med min Endometrios att göra. Hoppas på att jag får testa med pergotime denna månaden faktiskt!

Köpt rosenrot och folsyra och ägglossningstest till 14 dagar så jag inte ska missa den. Men har ju tyvärr inte egen ägglossning enligt proverna:(

Välkommen tuggummigirl. Verkar som du haft det tufft! Det är min mardröm att det ska hända. Vet man varför? Måste varit nervöst andra graviditeten?!
    Mitt första barn tog tid och gick igenom allt och två ivf innan det gick!

• lotie

Ringde Gyn idag och hoppades få komma dit och få hjälp med ägglossningstimulerande medicin. Men de sa nej fast jag blivit lovad innan. De hjälper inte till med syskon alls utan jag får söka mig privat!
    Då tar det tid och kostar pengar så nu känns det inte som vi får fler barn:(
    Så ledsen nu. Ska ringa en privatklinik imån och hoppas få hjälp. Vill ju försöka denna månaden!!

• lotie
    sweetcandy skrev 2015-02-22 21:03:06 följande:

Fick positivt äl test idag!! Har VUL i morgon bitti inbokat! Håll tummarna för att det inte är mer än två ägg så vi får sexförbud!! :))

Spännande:) vad gör du för behandling?
  • lotie

Är det samma som pergotime?

Jag har fått tid till privatklinik nu iaf. Kostar 1500:-/ besök så det kan ju bli en dyr historia för att få nr 3:(
    Ska på första besöket iaf och undersökning sen får vi bestämma efter det.

Jag hoppas de gör vul då för är ungefär när jag ska ha äl så får jag se om det finns några. Men känns som en lång väntan.
    Hoppas verkligen det går denna gången då jag slipper allt det!

Vet ju inte när bim blir då de är så oregelbundna. 31-35 dagar. När ska jag börja testa med äl-test då? Har 14 st:)

• lotie

Igår började jag testa med äl- test på dag 14 mina cyklar har ju varit 31,36,40 dagar de senaste så har ju ingen aning om när jag har bim eller äl. Helt blankt hitills iaf. Sexar på hela månaden denna gången iaf.

Idag ska jag till privata Gyn på första besök och hoppas han gör en ordentlig undersökning och även kollar min sköldkörtel. Sen får vi se vad han erbjuder för hjälp!! Så håll tummarna allt går bra.

• lotie

Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(

Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.

Svar på tråden BIM Mars 2015