• lotie

BIM Mars 2015

Det var hans egen privatklinik och den enda som finns i min stad:(
    Tog äl test igår kväll och idag och syns knappt ett svagt streck. Han sa jag hade en stor blåsa och skulle nog ha äl idag. Varför får jag inga utslag då?:(

Vi kör ju på men känns skittråkigt om jag inte har äl och vet inte när bim är heller:(

• lotie

Verkar vara många som fått plus redan i en marstråd är ju bara fjärde idag!

Jag lär väl vara sist ut här. Har vi någon bim lista i texten som vi uppdaterar?

Har mått illa i flera månader till och från och idag kom jag äntligen på att det är folsyra tabletterna som gör det. Har dessutom fått dubbeldos så nu slutar jag med dem och äter bara gravid vitaminerna och hoppas illamåendet försvinner.

• lotie

Nu har jag försökt och räkna och borde ga Bim 21-23 mars enligt de tre senaste cyklarna så jag kör på det!
    Om någon vill lägga till mig:)

• lotie

Jag har fått ett positivt ägglossningstest ikväll:) jättetydligt! Har aldrig fått det innan testat under tre år innan första barnet. Imorse visade det ingenting. När ska jag räkna på att jag har äl? 24 h -48 h från ikväll eller kan jag ha det nu ? Har äl känningar och flytningar som jag inte haft på flera månader:)

När blir BIM då? Detta är ju helt nytt, så lycklig jag är:)

• lotie
    Otti skrev 2015-03-06 08:03:25 följande:

Grattis alla som plussar!!

Nu äntligen igår så fick jag fullt utslag på älstickan. Dag 21... Och då haft blödningar fre-tis och värk fre och framåt. Men seriöst!
    Hur ont kan äl göra igentligen!?! Hade så jäkla ont igår kväll och kunde knappt inte nudda högra sidan av nedre magen. Så var ju inte så himla sexsugen direkt. Men vad gör man inte haha. Så bara att bita ihop och sexa till det ett par dagar till med ;)
    Idag har jag fortfarande väldigt ont och känner mig illamående och lite snurrig. Är detta normalt för en ägglossning? Smärtan har ju tom vart värre än mensvärken såom brukar vara hemsk...

jag har jätteont i ägglossning mår precis som mens eller gravid. Nu vet jag iaf att det är ägglossningen som gör det. Visade starkt positivt imorse med. Men mannen får ju prestationsångest och lyckas inte få till det. Händer det era med?
    Fick till det igårkväll och lyckas vi ikväll så borde det fortfarande finnas chans va?
  • lotie

Kan någon lägga till mig på BIM 20 mars!
    Då hoppas jag på ett plus=)

• lotie

Helt galet vad plus=) Stort Grattis alla vad underbart!
    Jag går runt och är helt lycklig för jag äntligen haft ägglossning på ultraljud, sticka och värk och vi fick till det både torsdag och fredagkväll=)
    Tänker vara lycklig till mensen kommer och leva på hoppet att denna månaden har vi äntligen en chans!
    Om en vecka tidigast borde jag känna av nåt om det tsgit sig sen får vi se om jag kan hålla mig eller kommer testa som en galning=)

• lotie

Om du vet när din öl är så räkna 14 dagar från det. Min är med väldigt oregelbunden men denna gången fick jag positivt på öl test så nu vet jag 20 mars. Då borde du ha 19-20 mars:) Bim-4 är tidigast att testa om man inte har RFSU test. Så är ett tag kvar.

• lotie

Kan nån förklara vilken dag jag är på idag. Hade ägglossning förra fredagen. Räknas Ädagen som Äl+0 eller +1. Är idag Äl +5 eller 6? Samma med Bim är det Bim-8 idag?

Sen står det i appen att Bim är dag 1 i nästa cykel inte dag 35 som jag trott?!?

• lotie

Tack för svar!

Då är jag på Äl+6 idag då.

Jag trodde det alltid var 14 dagar från ägglossning. Men att tiden mellan mens och Äl varierar. Jag fick Äl dag 18. Inte haft det de senaste månaderna men en cykel på 31-35 dagar men blött i en evighet då jag inte haft Äl. Så hoppas så sjukt mycket nu.

Jag utgår från att min Bim är 20 mars

Är då den 16 mars Bim-4. Undrar för det är ju då man kan testa tidigast:)

Börjar känna molvärk, är svullen och kissar hela tiden:)

• lotie

Man kan inte Vera exakt när ägget blivit befruktat så de som testar tidigt kanske det hände tidigare. Men självklart kan du få plus senare det fördubblas varannandag :)

BIM-5 idag och börjat få mensvärk,molvärk förhoppningsvis växtvärk:)

Kissar ofta, jättesvullen, ont i bröstkörtlarna ut mot armhålan, mer flytningar, jätteirriterad och ständigt hungrig. Hoppas det är min tur denna månaden!

Blir nog att testa imånbitti!

Nån mer som ska det? Vad har ni för symtom? :)

• lotie

Jaha så blankt det kan bli på Bim-4. Varför kan man aldrig få tillhöra dem som får svaga plus tidigt:(

Har aldrig fått positivt med stickor. Testat med cb digitalt på Bim-2 och stått gravid innan jag kissar klart och då har jag varit söker på det innan.

Jag fick starkt Äl test torsdagkväll sen fredagsmorgon neg fredagkväll. Hade jätteont hela fredagen och massa flytningar så har räknat det som äldagen. Hur hade ni gjort? Det är ju knappt 24 timmar efter utslag. Min Äl var kanske på lördagen? Brukar ni få ont samma dag eller dagen innan?

• lotie
    Hannah81 skrev 2015-03-16 20:25:16 följande:

Jag ska nog testa imorn. Bim -1 . Men jag är så nojjig nu. Ena stunden känner jag massor, molande, ilande, större bröst osv. Andra stunden ingenting! Man blir ju galen.

Oj spännande:) jag har lovat så mycket och nu skiter jag i det. Jag kommer testa imån igen Bim-3 känner mig verkligen så gravid!!

Mår illa och har mensvärk, foglossning. Vill ha plus imån:)
  • lotie

Jag testade med precis och är osäker. Vet jag önskade ett svagt plus men nu blir jag ju galen:(

Det syntes tidigt en rak skugga. Har aldrig haft det innan!

• lotie

Hoppas det är ett plus=)
    Dagen har gått jättelångsamt vill ju bara ha morgon och testa igen!

Det vore helt fantastiskt om jag fick plus. Har både vanlig sticka och cb digitalt. Men det testar jag med om jag får ett tydligt plus på stickan för annars ger väl inte det utlag? De står ju aldrig kanske gilksom=)

• lotie

Jaaaaa:) vilken lycka!!

Kunde lita på kroppen denna gången:)

• lotie

Jag brukar inte känna massa innan mens men det gjorde jag denna gången. Hade mensvärk och molvärk till och från vissa dagar inte. Har dock blivit mer nu och nu har jag blivit täppt i näsan. Varit det flera veckor med syskonen med. Brösten börjar killa lite men de brukar inte ömma förrän runt v 7-8 och bli stora=)

Hoppas fler får plus snart=)

Svar på tråden BIM Mars 2015