• HCS

BIM Mars 2015

Hej!
    Hoppar med här. Testar just nu med äl-test, beräknad äl bör vara på söndag-måndag. Det blir andra försöket på fjärde barnet. Bim 22/3

• HCS

Hej tjejer! 

Har en fråga ang. äl test. Jag beräknas ha äl på måndag och har börjat få stegring på äl testerna(första gången jag använder äl-test)

Hur är bäst att testa idag söndag. Jag har tidigare tagit testen mellan 14-16. Tänkte ta två stycken idag. 10.30 och senare i kväll typ 17 kanske, eller ska jag vänta till 14 och sen ett vid 19.

NÅGON SOM VET VAD SOM ÄR BÄST??

• HCS

Detta äl-test fick jag nu på eftermiddagen, kan det räknas som positivt?

Det jag tog på förmiddagen var svagare, men då hade jag druckit mer..

• HCS
    Elyssa81 skrev 2015-03-08 15:39:22 följande:
    Tror ni jag kan testa pos i EM/kväll eller imorgon bitti med digitalt test och det ger utslag?
    Grattis igen!

Det borde nog ge utslag på samma urin, annars absolut i morgon bitti! 
  • HCS
    canada skrev 2015-03-09 10:28:34 följande:

Behöver er hjälp, vad tror ni om denna bild ? Fick med ett test när jag köpte äl tester så vet inte riktigt hur man skall tolka det, är på BIM -2

Stort grattis till dig!
  • HCS
    halo83 skrev 2015-03-09 13:58:48 följande:

Jag har ett rfsu testa tidigt..bim i morgon..visst borde de ge streck om jag testar på morgonen om jag är gravid?

Ja, det borde det! Håller tummarna, lycka till!
  • HCS
    minaday skrev 2015-03-09 16:42:33 följande:

Vad tror ni om detta gravtest? Läste dock av resultatet för sent! Kan det vara negativt ändå? Hjälp!! Hoppas så på ett plus efter månader av försök!! Har aldrig fått positivt innan efter att tiden gått ut på testen!!

Det kan vara negativt om strecket inte syntes inom tiden.. Det har hänt för mig att streck kommit upp senare,detta ser dock ganska starkt ut ändå. Hur långt efter avläsningstid är bilden tagen? Såg du nåt efter 2-3 minuter?
  • HCS
    minaday skrev 2015-03-09 16:42:33 följande:

Vad tror ni om detta gravtest? Läste dock av resultatet för sent! Kan det vara negativt ändå? Hjälp!! Hoppas så på ett plus efter månader av försök!! Har aldrig fått positivt innan efter att tiden gått ut på testen!!

Vilken dag är du på? Skulle inte vvåga lita på det.. Ta ett nytt!
Svar på tråden BIM Mars 2015