• Annaba88

BIM Mars 2015

Hoppar in här jag också. ÄL imorgon eller onsdag, BIM 23.2. Slutade med p-plåster i augusti men den här är andra riktiga försöket. Verkar ju vara en bra tråd att hoppa in i när det blivit så många plus och dessutom plussar flera som försökt länge. GRATTIS till alla som plussat! Hoppas trenden håller i sig så att det blir ännu flera plus och babyboom i november :)

• Annaba88
    halo83 skrev 2015-03-13 08:48:56 följande:

bim -1 fortfarande  tokblanka test.. =(

håller tummarna för dig! Finns de som plussar först efter BIM och på vissa tester står det ju också att man ska testa dagen efter BIM..
  • Annaba88
    KaffeTös skrev 2015-03-14 20:51:57 följande:
    Kan bara instämma, tiden går för sakta! BIM den 22/3 men efter 6 dagar med positiva ÄL-test så vet jag inte riktigt hur jag ska räkna..
    Har du testat om du är gravid då? om du blivit gravid redan förra månaden?
  • Annaba88
    lotie skrev 2015-03-16 07:21:20 följande:

Jaha så blankt det kan bli på Bim-4. Varför kan man aldrig få tillhöra dem som får svaga plus tidigt:(

Har aldrig fått positivt med stickor. Testat med cb digitalt på Bim-2 och stått gravid innan jag kissar klart och då har jag varit söker på det innan.

Jag fick starkt Äl test torsdagkväll sen fredagsmorgon neg fredagkväll. Hade jätteont hela fredagen och massa flytningar så har räknat det som äldagen. Hur hade ni gjort? Det är ju knappt 24 timmar efter utslag. Min Äl var kanske på lördagen? Brukar ni få ont samma dag eller dagen innan?

Eftersom du fick starkt ÄL-test redan på torsdagkvällen och negativt ett dygn senare, dessutom värk på fredagen gissar jag att du haft ÄL på fredag. Men man vet ju aldrig säkert och gissar att ni sexat runt ÄL iaf så då borde du ju ha bra chanser :) Ta det lugnt bara, ifall det är det är ett pyre där så ger det nog utslag så småningom men jag förstår att det är svårt :) Men det kan ju också faktiskt hända att ägget fäst sig först i helgen eftersom det t.o.m. kan ta en vecka från ÄL innan det fäster sig. Så i det perspektivet är det ju väldigt tidigt att testa redan även om många gör det. 

Jag hade ÄL i tisdags så idag är det ÄL +6, BIM om en vecka och kommer inte att testa innan tisdagen p.g.a. jobbet om inte mensen dykt upp innan. Har ju blivit många plus i tråden så hoppas att få bli en bland er :)
  • Annaba88
    Fian88 skrev 2015-03-17 10:54:42 följande:
    Skymtar något men svårt att avgöra färgen. Håller tummarna
    Håller med :)
  • Annaba88

Hur är det med er som plussat, har ni alltid haft symptom innan BIM? Och ni som haft molvärk, har den hållit i sig hela tiden eller kommit och gått? Tror jag hade en nidblödning i söndags men kan lika gärna ha varit nåt annat. Tycker också att jag har värk nere i magen ibland men sen igen känner jag inget.. Aah blir galen! BIM -4 idag..

• Annaba88
    lotie skrev 2015-03-19 10:25:14 följande:

Jag brukar inte känna massa innan mens men det gjorde jag denna gången. Hade mensvärk och molvärk till och från vissa dagar inte. Har dock blivit mer nu och nu har jag blivit täppt i näsan. Varit det flera veckor med syskonen med. Brösten börjar killa lite men de brukar inte ömma förrän runt v 7-8 och bli stora=)

Hoppas fler får plus snart=)

Aah vad skönt att höra, ibland känns det som alla går runt med världens symptom hela tiden, får det att kännas väldigt hopplöst ;) har en värk nere i magen som kommer och går men svårt att säga om det bara är från tarmarna eller om det faktiskt är nåt annat, men lyssnar ju så förskräckligt noga på kroppen just nu men samtidigt försöker jag förklara symptomen med annat för att inte få falska förhoppningar. BIM -3 idag, väntar iaf till lördagen innan jag testar eller så väntar jag till efter BIM och testar först då ifall mensen uteblir :)
  • Annaba88
    HCS skrev 2015-03-20 10:15:16 följande:

Dagens! Solig Hoppas ni ser, men det är klart starkare på cb idag än igår..

Nämen jag måste ha nåt fel på datorn/synen för ser inget :( men om du ser så är det säkert så :) uppdatera oss blinda och nyfikna ännu :) Å andra sidan får jag känna mig lugn ännu.. testade idag på ÄL +10 och såg inget även om jag har en helt annorlunda känsla i magen än jag haft tidigare månader.. Hoppas!
Svar på tråden BIM Mars 2015