• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • schober
    Thegiirl skrev 2015-02-23 23:02:30 följande:

Funkar det med flytande bisolvon? ( de enda vi har hemma )

Ja det ska funka lika bra. Är samma ingredienser, bara i olika form =)
  • Vattenglaset

När jag hade ÄL va jag jättesugen på sambon, men nu ca 4-5 dagar efter ÄL har jag ingen sexlust alls.. Känningar i nedre delen av magen och lite halvt illamående, kroppstemperaturen ökade med ÄL och har inte återgått till de normala än..

känner inte riktigt igen min kropp.. Kan det vara gravid-tecken redan??

• Elyssa81
    sowe81 skrev 2015-02-23 20:46:37 följande:
    Inom 48h skulle jag säga smile1.gif
    Ah så lång tid. Tror vi tar ett uppehåll imorrn i alla fall. Kan ju inte behöva sexa varenda kväll :).
  • sweetcandy
    Elyssa81 skrev 2015-02-23 18:58:58 följande:

Nu är de väl lika starka eller hur? :)

Så kommer ÄL ske någon gång mellan nu och imorgon då? phpgnSTYS86374.jpg

Absolut :) bara ligga på :))
  • sweetcandy
    Vattenglaset skrev 2015-02-23 23:12:11 följande:

När jag hade ÄL va jag jättesugen på sambon, men nu ca 4-5 dagar efter ÄL har jag ingen sexlust alls.. Känningar i nedre delen av magen och lite halvt illamående, kroppstemperaturen ökade med ÄL och har inte återgått till de normala än..

Kan va :)

Tyvärr ganska vanligt att man överspekulerar sin kropp och känner av mer än man normalt skulle gjort :/

I två år kände jag massa symptom, förutom en månad, då var jag gravid :P så nu går jag och väntar på att inte känna något istället haha

Men jag håller tummarna för din skull :)
  • sweetcandy
    schober skrev 2015-02-23 15:47:03 följande:
    Ja jag har också läst det där om att det kan bli för tunt, men jag tror att man får avgöra lite själv och gå efter sunt förnuft. Att klämma i sig maxdos länge och inte ha koll på hur ens sekret är... nej det lär inte vara en hit faktiskt.
    Absolut! Och det är ju lätt värt att prova :D
  • schober
    sweetcandy skrev 2015-02-24 07:42:08 följande:
    Kan va :)

Tyvärr ganska vanligt att man överspekulerar sin kropp och känner av mer än man normalt skulle gjort :/

I två år kände jag massa symptom, förutom en månad, då var jag gravid :P så nu går jag och väntar på att inte känna något istället haha

Men jag håller tummarna för din skull :)

Tempen ska hålla sig uppe ända fram till mensen, och dagen du får mens så går tempen ner igen - såvida du inte är gravid.

Än är det för tidigt för riktiga gravidsymptom, och det du känner av kan antingen vara PMS eller innan-mens-symtom, men det kan också vara att du känner av hormonen som ägget sänder ut, men avvakta några dagar till så kanske kroppen blir ännu underligare =)

• Elyssa81

Jag har ju varit gravid två gånger förut och har haft mycket mindre symptom då än i vanliga fall, eller hur man ska uttrycka sig.

Jag har i vanliga fall mycket menssmärtor, pms och svullen mage och allt man kan tänka sig, men de två gånger jag varit på smällen har det varit mycket mildare.

• tuggummigirl

Okej. Jag har rätt tunt sekret som det är. Så tror inte bisolvon metoden är min grej då.

Urk va jobbigt det är att gå å vänta på att de ska bli den 3/3 när jag har bim. Igår kom pyttelite blod när jag stod i duschen å typ 15 min senare högg de till strax ovanför vänster äggstock å idag har jag rikliga, vita flytningar. Tror kroppen spökar med mig. Jag har aldrig fått fästblödning med de andra barnen. Däremot har jag haft mycket flytningar när jag varit gravid. Hade äl förra veckan så det är inte äl på g iaf. Syntes en liten skugga på grav test i lördags men de va tidigt så kan lika gärna va inbillningsskugga. Man undrar ju va de e som spökar i kroppen men får vänta till en vecka efter bim iaf innan jag testar igen.

• schober
    Vattenglaset skrev 2015-02-23 23:12:11 följande:

Tempen ska hålla sig uppe ända fram till mensen, och dagen du får mens så går tempen ner igen - såvida du inte är gravid.

Än är det för tidigt för riktiga gravidsymptom, och det du känner av kan antingen vara PMS eller innan-mens-symtom, men det kan också vara att du känner av hormonen som ägget sänder ut, men avvakta några dagar till så kanske kroppen blir ännu underligare =)

Svar på tråden BIM Mars 2015