• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • Vattenglaset

Här är magen blurrig och gasig, jag tycker att det spänner i brösten och en kliande känsla i både tjejmagen och brösten. En känsla som liksom man blir uppmärksam på att man har bröst.. Svårt att förklara men annars är dom ju bara där, nu känner man dom på ett annat sätt, och BHn sitter inte som den brukar..

Illamående av och till. Vita kletiga flytningar och fortfarande ingen sexlust.. Däremot är jag på ett riktigt kramhumör ;) ville bara stå och krama om sambon i går.. Nu jobbar han dygn och saknaden efter hans famn är enorm ;) tur att han kommer hem i morgon så jag får gosa ner mig i hans trygga famn ;)

• tuggummigirl

Jag hade väldigt svagt streck med första barnet så därför brukar jag aldrig testa före bim+7 men man måste kunna hålla sig. Ju mer du testar ju knäppare blir man märkte jag med sonen som tog 1.5år att få till

• pepparkakan

Jag har ömma bröst, speciellt bröstvårtorna. Drar lite i livmodern idag men haft lite molvärk senaste dagarna. Känner mig lite svullen om magen. Kan ju också vara vanliga PMS-symtom... 
    Försöker att inte känna efter för mycket.. Vet inte riktigt när jag har BIM egentligen, misstänker att det är tidigare än 9/3 men låter det vara så sålänge. Tror inte jag testar tidigare.

• Lorainz

Verkade som att min ÄL kom några dagar tidigare den här månaden, och några dagar efter ÄL började jag känna stickningar runt äggstockarna.
    Igårkväll började det istället att sticka/dra i livmodertrakten, och mina bröst har börjat ömma och kännas tyngre. Är alldeles för tidigt för att försöka dra någon slutsats av det, men en liten gnista av hopp har iallafall tänts! :) 

• Vattenglaset

BIM -4 idag och såhär "mycket" brukar det inte kännas innan mens.. Men försöker inte tänka för mycket.. Kan nog vara fluensan som är på G :)

• Baby2014
    sowe81 skrev 2015-02-27 14:19:43 följande:
    Nyfiken, vad menar du med surrogatmamma, ska du bära åt nån annan kvinna?
    Ja det ska jag göra. :) 
  • sowe81

Fick positivt på äl-testet igår och idag är det svagare igen. Min "mensvärk" är också borta idag så ägget har nog släppt idag. Fick till det igår och i torsdags o nu väntar vi bara på att lägga dottern så går vi på det en sista gång för denna äl. Sen är det bara att börja räkna ner till den 13/3 då min bim blir (12 dagars lutealfas).

• Tett90

Här känns de kört då jag andra månaden i rad jag blir magsjuk vid äl ...... Fy fan va trist han iaf mysa måndag, onsdag, äl torsdag ... Så kanske ?!

• Ananasen
    Lorainz skrev 2015-03-01 14:38:26 följande:

Verkade som att min ÄL kom några dagar tidigare den här månaden, och några dagar efter ÄL började jag känna stickningar runt äggstockarna.
    Igårkväll började det istället att sticka/dra i livmodertrakten, och mina bröst har börjat ömma och kännas tyngre. Är alldeles för tidigt för att försöka dra någon slutsats av det, men en liten gnista av hopp har iallafall tänts! :) 

Håller tummarna! :)
  • sweetheart80

Idag är min första fertila dag enligt kalendern. ÄL på torsdag enligt kalendern. Har som elstötar i vänstra äggstock så hoppas det släpper nåt oxå. Det stämmer att min bim är den 19/3 blir en väldigt spännande månad och jag håller tummarna för alla att vi får plus och att det blir värsta baby boom i november

Svar på tråden BIM Mars 2015