• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • halo83

jag ahr sååå ont i magen och ryggslutet..på vänster sida ilar det ner mot ljumsken och ut i ryggen. superrädd att det ska vara njursten,men har hört att man inte kan få det på 10år om man haft det innan?nån som vet? hade anfall på båda sidorna för 4 år sen..

• Fian88

Usch, ibland är hela den här cirkusen extra jobbig! Varför tar det sig inte? 8 gånger har mensen kommit ovälkommen nu och ibland vill jag bara ge upp. Vet att vi inte försökt så länge men det är jobbigt!! Sonen blev till innan vi hann blinka men nu vill det sig inte. Jaja, bara att fortsätta. Men dagarna när längtan är extra stark är jobbiga..

• halo83
    Fian88 skrev 2015-03-02 20:50:38 följande:

Usch, ibland är hela den här cirkusen extra jobbig! Varför tar det sig inte? 8 gånger har mensen kommit ovälkommen nu och ibland vill jag bara ge upp. Vet att vi inte försökt så länge men det är jobbigt!! Sonen blev till innan vi hann blinka men nu vill det sig inte. Jaja, bara att fortsätta. Men dagarna när längtan är extra stark är jobbiga..

förstår dig absolut.. dottern min på 12 år är ett p-pillerbarn..sonen tog 7 månader på sig att bli till.. nu har vi "försökt" i 10 mån..fast det är bara denna månad som vi faktiskt riktigt gått in för det.. hållt koll på äl etc..

• tuggummigirl

Bim idag. Fortfarande ingen mens. Brukar få den på morgonen. Men totalt uppror i magen, tarmarna rör sig mycket å gasigt i magen med...så tror mensen är på g =/ men vi får se...några dagar till innan jag testar iaf

• lanylena
    halo83 skrev 2015-03-02 18:42:35 följande:

jag ahr sååå ont i magen och ryggslutet..på vänster sida ilar det ner mot ljumsken och ut i ryggen. superrädd att det ska vara njursten,men har hört att man inte kan få det på 10år om man haft det innan?nån som vet? hade anfall på båda sidorna för 4 år sen..

Hej! Jag hade precis sådär i förra veckan och i helgen! Fast jag hade på höger sida. Det var i samband med ÄL. Jag trodde dock att det var något annat då det höll i sig nästan en vecka! Nu mår jag bra igen, men jäklar vad ont det gjorde.
  • tuggummigirl

Grattis!! Hoppas pyret bäddar in sig ordentligt å stannar kvar :)

90lindah skrev 2015-03-03 07:08:19 följande:

Ja det tog sig ????

• lotie

Igår började jag testa med äl- test på dag 14 mina cyklar har ju varit 31,36,40 dagar de senaste så har ju ingen aning om när jag har bim eller äl. Helt blankt hitills iaf. Sexar på hela månaden denna gången iaf.

Idag ska jag till privata Gyn på första besök och hoppas han gör en ordentlig undersökning och även kollar min sköldkörtel. Sen får vi se vad han erbjuder för hjälp!! Så håll tummarna allt går bra.

• Riolina

Hej

Har bim den 9/3 tror jag. Har inte räknat så noga innan hur min mens brukar vara. Vi började försöka denna månad efter mycket diskuterande fram och tillbaka. Vi har 2 tjejer på 9 och 10 år.

Svar på tråden BIM Mars 2015