• Lorainz

BIM Mars 2015

Tänkte att jag startar en tråd för oss som inväntar BIM i Mars 2015 och vill följas åt och förhoppningsvis få ett plus!

Jag och sambon ska påbörja vårt 10:onde försök nu efter mensens slut, och jag har då BIM 14/3. :)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 15:13
    BIM-lista!

2/3 - ticcer
    3/3 - tuggummigirl, Metalizer
    4/3 majaG
    5/3 - M.49, Vattenglaset
    6/3 - Carolaj83
    7/3 - Becca88, minaday
    9/3 - sweetcandy, pepparkakan, eagle87, Nurik, Baby2014
    10/3 - Elyssa 81, Tett90, lanylena halo83
    11/3 - MartinaLarsen
    12/3 - lott77, malink80
    13/3 - Loven
    14/3 - Lorainz, Angdev
    15/3 - sowe81
    17/3 ? camifranky
    18/3 ? Ananasen, Miaomiao
    19/3 ? sweetheart80
    21/3 ? Thegiirl
    25/3 ? Fian88

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-03-07 10:21
    Plus-lista !
    90lindah - 3/3
    tuggummigirl - 3/3
    majaG - 3/3
    Tumvante - 4/3
    sweetcandy - 5/3
    Lorainz 7/3
  • Svar på tråden BIM Mars 2015
  • junisen

Hej! Jag och min sambo är inne på åttonde försöket. Min mens är beräknad imorgon...har sedan ägglossning haft lite små verkar i högra nedre sidan av magen och idag har det blivit som lite växtvärk ner i högra benet...depå 1177 trodde att de berodde på att mensen ska komma, för har inga andra symtomer på graviditet... Är väldigt frusen bara...

• lotie

Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(

Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.

• sweetcandy
    lotie skrev 2015-03-03 21:19:43 följande:

Träffade världen dummaste läkare idag som frågade om jag tävlade om att få barn tätt eller skulle ha 3 barn innan 30. Han ville inte erbjuda mig hjälp även om jag betalade så vi får försöka själva och hoppas det tar sig annars blir det väl inga fler barn:(

Hade en stor äggblåsa han trodde skulle släppa snart men äl testerna visar inget och det borde det ju göra 24-48 timmar innan. Kommer testa både morgon och kväll nu ifall jag missar den.

Men fy! Vilket stolpskott!! Anmäl det till nån chef till honom! Väldigt oproffesionelt av honom!!
  • sweetcandy
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 19:51:12 följande:

Haha där flög min karaktär! Gubben åkte in om å köpte tester efter jobb..kunde inte låta bli å testa en å jag vet att det inte är ultimat att testa såhär på kvällen men jag hade inte kissat på 3h så jag testa en. Jag dämpa ljuset lite på bilden men är det fler än jag som ser mer än ett streck? Min käre andre hälft sa att han inte såg de först å sen sa han att de måste väl va lika starka strecken å jag sa nej! Men de kommer ändå bli fler test de kommande dagarna å hoppas på starkare resultat. Tänka sig att de tog på första försöket om de nu e så att jag är gravid! Hihi pirrit i hela kroppen jag har inte smält det än.

phpm3diPM67106.jpg

Ser två streck :)
  • fruannie

Hoppar in här. Har två täta missfall bakom mig och hoppas på en tredje gång gillt nu. Har haft en mens efter senaste missfallet och känner att jag är fit for fight igen.

I okt kom jag till 5+6 och nu i januari blev det mf i 7+3. Kommer nog inte kunna slappna av den dagen jag blir gravid igen men har blivit lovad vul i v 6-8 då iaf,

Har äl nu i dagarna så bim blir runt 21/3 någon får gärna skriva in mig på listan.

Lycka till alla!!

• tuggummigirl

De dummaste jag hört! Han ska lägga sina personliga åsikter å sidan å i sitt yrke göra allt för att hjälpa, så länge de inte är nån fara eller utgör nån fara iaf. Jag hade nog kollat upp om man kunde då tag på hans chef eller nåt å fråga om han verkligen säga så.

lotie skrev 2015-03-03 21:19:43 följande:

• tuggummigirl

Testa mig i morse igen å inte starkare streck än igår men det fanns ett svagt streck iaf. Nu får jag nog låta det gå nån vecka eller två innan jag testar igen.

E de inte rätt många här som plussat denna vändan?

• Riolina

Jag och min man bestämde igår att på lördag ska bli första tillfället att testa. Är då på bim-3. Jag börjar känna mig gravid men vet att det mycket väl kan vara hjärnan som spökar för mig.

Ju mer jag läser på olika forum ökar min oro för mf. Jag lider med er som drabbas.

Grattis alla ni som plussar! Längtar till lördag!

• erikka

Hej hoppar in här, är nu på vårt sjätte fösök. fick blödning idag 6 dagar före mens. Ser inte riktit ut som vanlig mens å har värre menssmärtor än vanligt. min mens har alltid varit regelbunden.. nå som säga mig vad detta är?

Svar på tråden BIM Mars 2015