BIM Mars 2015
Hej
Har bim den 9/3 tror jag. Har inte räknat så noga innan hur min mens brukar vara. Vi började försöka denna månad efter mycket diskuterande fram och tillbaka. Vi har 2 tjejer på 9 och 10 år.
Hej
Har bim den 9/3 tror jag. Har inte räknat så noga innan hur min mens brukar vara. Vi började försöka denna månad efter mycket diskuterande fram och tillbaka. Vi har 2 tjejer på 9 och 10 år.
Jag och min man bestämde igår att på lördag ska bli första tillfället att testa. Är då på bim-3. Jag börjar känna mig gravid men vet att det mycket väl kan vara hjärnan som spökar för mig.
Ju mer jag läser på olika forum ökar min oro för mf. Jag lider med er som drabbas.
Grattis alla ni som plussar! Längtar till lördag!
Kunde inte hålla mig till imorgon så jag testade när jag kom hem från jobbet idag. Visade inget! Eftersom flera här har testat flera dagar innan bim och det visat positivt var jag förhoppningsfull. Det blir ett nytt test imorgon på morgonurinet. Visar det negativt är det kanske bara att prova igen nästa månad. Jag tog ut min kopparspiral den 16/2 och jag tror jag hade äl 23/2. Bim 9/3.
På mina tester som jag beställde från "bäst i test" står det att de är extra känsliga och kan visa positivt redan 4 dagar innan bim. Idag var testet negativt också fast jag tog direkt på morgonen. Nu hoppas jag att min ägglossning var några dagar senare än vad jag först trodde så att testerna ger utslag om några dagar. Jag väntar in mensen på måndag och kommer inte testa mer förrän kanske onsdag. Min man har en mer avslappnad attityd och säger att det kommer när det kommer. Jag vill NU!
Grattis till era plus!!
Blev inte som jag hoppades på. Bim idag och för några timmar sedan kom mensen. Jag som var så säker på att jag skulle bli gravid direkt. Har 2 barn sen innan som blev till på första försöket. Fast jag förstår förstås att det kan ta ett tag på av olika orsaker. Nu blir det att vänta in nästa äl. Lycka till ni andra som fortfarande har hopp om att mars är eran månad.
Testade nu på vad jag tror är bim +2 och blankare test har jag nog aldrig sett. Ska ju inte spela roll att det bara var två timmar gammal urin när det är så sent.
Var helt säker på att jag var gravid. Jag har haft molvärk i två veckor, humörsvängningar de senaste dagarna och bara en känsla av att det blev något. Sist jag plussa så var det på bim.
Jag har aldrig känt att det faktiskt tog eller känt mig gravid några andra gånger. Så orättvist att min kropp gör detta mot mig. Känns som om jag inte känner mig själv alls.
Kan knappt andas så ledsen jag är.