• junisen

BIM Mars 2015

Hej! Jag och min sambo är inne på åttonde försöket. Min mens är beräknad imorgon...har sedan ägglossning haft lite små verkar i högra nedre sidan av magen och idag har det blivit som lite växtvärk ner i högra benet...depå 1177 trodde att de berodde på att mensen ska komma, för har inga andra symtomer på graviditet... Är väldigt frusen bara...

• junisen

Idag är det Bim för mig, men än så länge har den inte kommit. Håll tummarna! När kan man typ som tidigast testa ? För min mens brukar va punktlig men ibland kan den komma på dag 23 och idag är dag 21 som den brukar komma på.

• junisen

Har bim idag, men än är den inte kommen. Håll tummarna! Får dock lite värkar till och från :(

• junisen
    tuggummigirl skrev 2015-03-04 11:36:49 följande:

Du kan testa redan på första dan. Å man måste inte testa på morgonurin (även det är att föredra) gå inte på toa på 2-3h så blir det koncentrerat å sen kan du testa. Är strecket svagt eller om mensen inte kommer så gör ett nytt test några dagar senare då hcg halten ökat ännu mer om man är gravid.

lycka till!!

Okej, vågar inte riktigt testa än, väntar till 7 mars.. Man blir ju så nervös haha
  • junisen

Asså jag kan inte sluta tänka på de... Min mens är inte kommen än och jagvågar inte testa mig haha men vill så gärna veta!

• junisen

Nä haha jag har inga hemma :) så ska försöka vänta ut den, men har en magkänsla att den kommer i natt eller den 7e mars.... Har hänt att den kommer på dag 24 och inte 21! Men jag fortsätter hålla tummarna. Har lite små värk nere i magen till och från men de gör inte ont.

• junisen

Ursäkta äcklet men fick väldigt mkt vit flytning nyss, har inte fått de innan så här men kan de va en varning för mens?

• junisen

Jag får fortsätta hålla tummarna på att de är en utebliven mens! Nervöst

• junisen

Ska man våga göra ett test idag ? Har svaga mensvärkar till och från, men ingen mens än.. och tappen är inte så mjuk eller öppen tror jag. Mens är lurigt.

Svar på tråden BIM Mars 2015