• junisen

BIM Mars 2015

Usch känns som mensen är på väg .... Känns läskigt. Har testat så här nära förr och fått negativt varje gång... Men har inget test hemma och kan man ta i eftermiddag även m man ätit frukost osv ? :)

• junisen

Ni som fått negativt och sen plussat ändå, hur många dagar efter IBM va de då ni plussa? Fick negativt idag på bim +1

• junisen

Det är otroligt jobbigt... Att testa negativt när allt känns som det borde va ett plus

• junisen
    Fian88 skrev 2015-03-06 11:10:54 följande:

Har du en regelbunden cykel? Jag fick min mens på bim+1 om man räknar på en 26 dagars cykel (genomsnittslängden), min har dock varit så pass lång som 30 dagar sen den kom tillbaka efter förlossningen så jag ska i fortsättningen tänka att den kan bli 30. Pendlar mellan 24 och (för det mesta) 28 dagar!

Jag har regelbunden,...men imorgon blir det cykel dag 32 och brukar ha 29 dagar ca, om inte annars så mindre än 29 dagar.
  • junisen
    Fian88 skrev 2015-03-06 18:05:26 följande:

Märkligt i så fall! Ska du testa mer eller du avvaktar?

Jag får nog avvakta lite till. Har ju små värkar i magen så den kanske kommer snart... Vill ju att det ska va positivt men tror inte det eftersom De visa negativt igår
  • junisen

Fortfarande ingen mens här, bim +3 , värk i magen där nere till och från sen i onsdags och igårbörjade brösten ömma lite och är extremt trött, kan ju va tecken på mens men så här sen har den inte varit innan..

Svar på tråden BIM Mars 2015