• 90lindah

BIM Mars 2015

Hej hej, hoppar in här, hade egentligen BIM 27 februari, ingen mens än men testade negativt på BIM så ska väl testa på fredag igen om inte mensen kommit. Kan tillägga att jag ammar och därför inte har någon aning om när jag har ÄL etc, har dock haft mens en gång sedan förlossningen och det är den jag räknat på o med min normala cykel :)

• 90lindah

tack för alla grattis :) Hoppas det går vägen för alla här, jag blev kortvarig i denna tråden ;P flyttar över till BF November 2015 :) går allt vägen nu så blir det 2 täta födelsedagar för våran del. Lille Molly föddes den 29 oktober 2014 :D BF med denne är 9 November-15 haha :D

• 90lindah
    Lorainz skrev 2015-03-03 10:47:47 följande:
    Åh grattis! Så kul nu när det börjar komma plus i tråden! Skrattande
    Är så otålig nu, vill så gärna testa men det är fortfarande alldeles för tidigt.. åh! :)
    jo jag är duktig påatt förbruka test jag med ;)
  • 90lindah
    tuggummigirl skrev 2015-03-03 14:35:50 följande:

Grattis igen! Mina barn fyller år med 6 dagars mellanrum å killens dotter fyller år där emellan haha snacka om att få till det o.O

Tack :D Ja de va inte dåligt :O 
  • 90lindah
    majaG skrev 2015-03-03 16:48:55 följande:
    Grattis :) Jag plussade väääldigt svagt imorses, men både jag och mannen såg ett plus. Får testa igen om någon dag eller två, om jag kan hålla mig :)
    Grattis :D
Svar på tråden BIM Mars 2015