Inlägg från: Vattenglaset |Visa alla inlägg
  • Vattenglaset

BIM Mars 2015

Jag hoppar in här om jag får också :)

Hade troligen ÄL förra veckan för (ursäkta språket) jag jade kletiga flytningar och va super sugen på sambon..

I går kväll var jag jättetrött tidigt och gick upp och la mig, då högg det till i magen, typ som ryggskott fast innanför naveln och några cm nedåt. Ca 1 sekund högg de rill och några sekunder senare högg det till lika dant, några cm från det andra..

Har haft en typ molande/trötthets känsla i nedre delen av magen, samt lätt värk i ryggslutet hela natten och bara kunnat sova i fosterställning, som jag aldrig kan sova i annars.. Och sambon som ligger och håller om mig hela natten har haft handen på min mage hela tiden.. Typ beskyddande..

Vi har inte direkt försökt utan förra veckan va första gången han kom i mig..

BIM den 5 mars så detta ska bli spännande.. :)

• Vattenglaset

När jag hade ÄL va jag jättesugen på sambon, men nu ca 4-5 dagar efter ÄL har jag ingen sexlust alls.. Känningar i nedre delen av magen och lite halvt illamående, kroppstemperaturen ökade med ÄL och har inte återgått till de normala än..

känner inte riktigt igen min kropp.. Kan det vara gravid-tecken redan??

• Vattenglaset

Det är så himla bra att bolla med er goa töser!

Hade värdens mensvärk i gårkväll och i dag på morgonen. Men ingen mens.. Hittade lite rosa/bruna flytningar mitt på dagen idag som har försvunnit nu.. ont i ryggslutet hela tiden tycker jag..

Kan det vara nidblödning?

ÄL +7

BIM -7

• Vattenglaset

oj oj så spännande, blir ett litet test på tisdag tror jag :)

• Vattenglaset

Halloj brudar.

Jag hade en liten liten blödning (rosa-brun flytning) på BIM -8 -7 nu på BIM -6 gjorde jag ett känsligt test på morgonen. Det visade negativt. Men när jag delade testet var det ett halvt sträck vid sidan om "fönstret" där man ser sträcken.

Magen är lite uppsvälld och gasig samt en liten orolighets känsla i hela kroppen.

Nyser oftare och annars så känns det som som mensen ska komma när som helst. Sambon tycker att jag ska vänta några dagar innan jag gör ett nytt test. Men kan det vara något tror ni?

• Vattenglaset

Hur går det för alla? Finns det några symtom? :)

• Vattenglaset

Här är magen blurrig och gasig, jag tycker att det spänner i brösten och en kliande känsla i både tjejmagen och brösten. En känsla som liksom man blir uppmärksam på att man har bröst.. Svårt att förklara men annars är dom ju bara där, nu känner man dom på ett annat sätt, och BHn sitter inte som den brukar..

Illamående av och till. Vita kletiga flytningar och fortfarande ingen sexlust.. Däremot är jag på ett riktigt kramhumör ;) ville bara stå och krama om sambon i går.. Nu jobbar han dygn och saknaden efter hans famn är enorm ;) tur att han kommer hem i morgon så jag får gosa ner mig i hans trygga famn ;)

• Vattenglaset

BIM -4 idag och såhär "mycket" brukar det inte kännas innan mens.. Men försöker inte tänka för mycket.. Kan nog vara fluensan som är på G :)

• Vattenglaset

Vi har inte berättat för någon att vi försöker bli med barn, å igår kom svärmor på besök och hon hade köpt en jacka till mig. En rosa jättefin! Så jag testade den och den va lite för stor, så hon erbjöd sig att skicka tillbaka den mot en mindre. Men mina tankar va bara "så bra att den var stor! För då får gravidmagen plats till hösten" men det kunde jag ju inte säga till henne ;) så jag bara -jag gillar när de är stora.. :)

Här håller sig tempen uppe, ömmar lite i brösten och orolig mage, typ som mensvärk.. ÄL +3

Svar på tråden BIM Mars 2015