• Baby2014

BIM Mars 2015

Hoppar in här! Har troligtvis äl idag eller imorgon. Fick utslag igår på CB. Sååå nu är det bara att vänta till BIM den 9:e. Har kort leutalfas, råkade på äl igår då jag tog ett test på måfå, det sista jag hade hemma och det blev positivt! 
    Jag är ju surrogatmamma så vi inseminerade igår och idag. Nu är det bara att vänta! :)

• Baby2014
    sowe81 skrev 2015-02-27 14:19:43 följande:
    Nyfiken, vad menar du med surrogatmamma, ska du bära åt nån annan kvinna?
    Ja det ska jag göra. :) 
  • Baby2014

Fy vad dessa dagar mellan ÄL och BIM är tråkiga!! Det finns absolut inget man kan göra förutom att vänta.
    Nu är det dessutom för tidigt att leta symtom för min del. Skönt är iaf att min leutalfas är lite kortare än 14 dagar så väntan blir inte lika lång om det nu är negativt.

• Baby2014

NEJ!!
    Nu har jag börjat få blodiga flytningar, alltså brunt som gammalt blod! Jag är bara tre dagar efter ÄL... Det är ganska mycket också som när min mens ska sätta igång men det kan den ju inte göra redan?! Jag har börjat känna lite mensvärk också.
    Åh tur att jag ska till gyn imorgon iaf...

• Baby2014

Nu har jag varit hos gyn, ingen blödning syntes idag och hon såg att jag fått ÄL. Hon ville göra en spolning av äggledarna och trots att vi ändå inseminerat redan så bestämde jag mig för att göra den. 
    Det förstör säkert chanserna för en grav denna månad men kände ändå att jag inte ville missa tillfället att få göra spolningen.
    Nu är den gjord så jag antar att jag få vänta in mensen och sen göra ett nytt försök nästa månad. Jag ska också så äta trombyl vid en ev graviditet och sen fragmin då jag hade förhöjda antikoagulans värden. Levaxin ska jag också få då mina värden låg inom gränsen men för högt när man vill bli gravid.

• Baby2014

Stort grattis till plussen i tråden!!

Hur går det för er andra? Jag har mensvärk men tror att det hör ihop med min äggledarspolning i måndags. Blev knappast något denna månad då läkaren säkert spolade bort det som var. Men jag hoppas ju såklart ändå.

• Baby2014

Happ nu fick jag en till brun flytning... Antar att det har med spolningen att göra och inte någon nidblödning. 

• Baby2014

Grattis till alla plus! Vad många som testat positivt.
    imorgon är BIM för mig, än så länge har jag inte fått spottings som jag brukar få innan. Har lite värk i livmodern, kan lika gärna vara mens.

• Baby2014
    Elyssa81 skrev 2015-03-08 13:38:47 följande:

Fick detta resultat med eftermiddags-kiss.

men vad roligt!! Grattis! 
  • Baby2014

Inga spottings ännu och det sticker i magen! Börjar nästan få upp hoppet nu! :o

• Baby2014

Inga spottings ännu och det sticker i magen! Börjar nästan få upp hoppet nu! :o

• Baby2014
    eagle87 skrev 2015-03-08 20:07:07 följande:

Äl+10 O negativt test :(

Fast det är tidigt! Vänta några dagar till, inte alla som går positivt så tidigt.
  • Baby2014

Ingen mens i sikte än! Första gången på ett helt år nästan som jag gått längre än 10 dagar efter äl. Mensens brukar alltid komma på morgonen men dagen är ung ännu.

• Baby2014
    schober skrev 2015-03-09 01:02:59 följande:

Nej, ingen PCO så vitt jag vet. Jag har lång menscykel, men den är ändå relativt regelbunden och jag har inga andra symptom som skulle föreslå PCO.

Skumt är det iaf, eller i alla fall så tror jag att det är skumt =P

Jag har PCO och har sådär som du. Det är oftast bara kvinnor med pco som har statka utslag hela cykeln.

Jag har långa cykler på 38-56 dagar men jag ägglossar på egen hand. Värt att kolla om du har pco hos gyn.
  • Baby2014
    hondendärtjejen skrev 2015-03-09 07:03:20 följande:

Jag plussade imorse!

Grattis!
  • Baby2014

Grattis Canada! Helt klart positivt! :)

Blir test för mig imorgon bitti då mensen lyser med sin frånvaro! Är då på äl +12!

Svar på tråden BIM Mars 2015