Oktoberbebisar 2015
Har fått ny tid nu iaf, 20/5.. Men känns låångt borta!!
Hej hej, hur mår alla o hur börjar era magar se ut? Själv börjar jag ha lite panik, tycker magen växer så det knakar o funderar på var det här ska sluta är 15+2 idag..
Hejsan!
Kastar mig handlöst in i tråden, lite osäker på hur detta 'forumandet' går till
Pinfärsk på Familjeliv och att skriva på forum.
Jag är iaf gravid i v 17 (16+4) o har bf 24 okt. Det är min första graviditet och helt oplanerad, så fortfarande känns allt så nytt och overkligt..
Har börjat landa så smått i detta nya, o vill gärna läsa om o ta del av andras tankar o upplevelser. Har inte så mkt vänner i vänkretsen som har haft småbarn nyligen, de flesta har tonåringar/vuxna alt inga alls :)
Åååh vad jag önskar att vi kunde hoppa direkt till onsdag! Kommer ju kännas helt outhärdligt att jobba 2,5 dag innan vi får se hur det står till och "vem" det är där inne. Från tisdag till nu har det ändå gått fort för man har haft annat att tänka på... Nu har vi alla varit magsjuka i tur och ordning...
Men visst, på jobbet har jag ju också annat att tänka på, men det blir lite annorlunda att sitta på kontor jämfört med att jaga en busig 13-månaders hemma.. ;)
Varit på rul idag och fick datumet 9/10 men kör vidare på mitt 10/10 som jag alltid räknat så får vi se! Allt såg bra ut och det blir en lillebror till vår son som kommer vara 18 mån när brorsan föds. Tänk vad kul de ska ha sen! <3