Oktoberbebisar 2015
Men långt och fint hår har hon ju ändå iaf!
Håret alltså. Hon har tappat hår länge nu, kudde och skötbädd är helt lurviga av hennes fällningar OCH DET VÄXER JU ALDRIG UT NÅT NYTT! En assnygg combover, det där. :P
Men långt och fint hår har hon ju ändå iaf!
Håret alltså. Hon har tappat hår länge nu, kudde och skötbädd är helt lurviga av hennes fällningar OCH DET VÄXER JU ALDRIG UT NÅT NYTT! En assnygg combover, det där. :P
Haha!
Samsov ni då? Det låter ändå bra att de slutade av sig själva. Skulle på ett sätt kännas befriande att bara låta det få ha sin gång. Tänker att bröstet ändå är ett praktiskt somna-om-trick, och bara för att jag skulle sluta amma betyder inte det att han skulle sova hela nätter hux flux.
Här har det bakats doptårtor hela dagen, vilket jobb! Imorgon är det daga för dop för lilltjejen och såklart har hon dragit på sig årets förkylning...
Någon mer som har haft/ska ha dop? :)
Pratar era knodds något? Här håller vi oss till Appa, Amma, Oa (Nora) och Unggi (hungrig).
Haha du är ju snyggare nyvaken än vad jag nånsin blir under hela dagen :D
Joo min mage har med de tendenserna. På mig känns det som att det är huden som blivit slapp och typ cellulitig.. Något mer fett men detta är liksom i det yttre lagret och tror inte det kommer ge med sig även om jag börjar träna... Ska försöka fånga en bild...
Det där "mustaschformade" vecket långt ner, menar jag. Någon mer som fått sånt som bieffekt av fortplantningen? (Jag vågar inte stirra på främlingars magar på gymmet, frågar därför här.) Ursäkta den asheta och nyvakna pyjamaslooken, jag bjuder på den.
Åh vilken glad och go tjej!!! Underbar!! Så härlig ålder nu, min grabb är mer nöjd nu efter en väldigt krävande gnällfas i flera veckor. Han charmar alla!!! Vet ej då han inte vägts och mätts på en månad, dags på fredag igen!
Har så svårt att förstå att våra små bebisar inte är så små längre!
Hon började på 3660g och var 51 cm lång nu är hon uppe i 8320g och är 66 cm. Vad är ere bebisar uppe i nu?
Vad äter era små nu? Min äter gröt, smoothie, fruktpuré, majs med sötpotatis, yoghurt och tillskottsting men jag lyckas inte få i honom "vanlig" mat på burk. Någon som har något tips? Börjar bli dyrt att slänga varje burk jag testar.. haha. Kräsna unge :)
Föresten jag kan aldrig se era bilder på mobilen, kan ni andra se via appen?
Dåså. 6-månaderskontrollen gjord. 6mån+1v gammal är han. 69,7cm lång och 7680g tung! Var 50 lång och 3750g tung när han föddes på bf. Äter sen ca 6 veckor enbart ersättning. Provat med lite smakisar av det mesta men inga portioner av nånting än. Han är inte superintresserad. Känner mig inte stressad. Smart tips där med annan flaska till vällingen, det ska jag prova! För välling har varit big no verkligen. Storebrorsan åt hel portion efter nån enstaka smakning bara så behövde inte fundera så mkt på det!