Anonym (Mia) skrev 2015-04-26 21:46:56 följande:
Åh, vad trist! Efter vecka 12 så tror man ju att man ska svara "säker" på något sätt. Beklagar verkligen!
Anonym (Mia) skrev 2015-04-26 21:43:33 följande:
Hej på er, hoppas in här i gruppen eftersom jag just fått veta att jag inte är i v11 utan har fått ett MA. Gick privat till en barnmorska för att få se att allt stod rätt till. Jag såg direkt på hennes ansiktsuttryck att någon inte stod rätt till, hon sa ingenting på flera minuter och det kändes som de längsta minuterna i mitt liv. Hon frågade när jag hade testat positivt och jag sa den 13/3. Då sa hon att fostret var för litet och att det troligtvis hade dött för två veckor sedan. Hon såg inte heller något hjärta eller rörelser.
Det känns väldigt hopplöst då vi har ett missfall bakom oss och dessutom har försökt i några år med att få barn. Har inga barn sedan tidigare så det här skulle ha blivit vårt första...
I kväll fick jag en första blodig flytning. Kanske missfallet som startar? Jag har någonstans hoppats att det hela ska vara ett misstag och att fostret visst lever, även om jag vet att det är väldigt liten chans.
Beklagar verkligen! Förstår din känsla när du var hos din barnmorska. Exakt så upplevde jag också! Tyvärr började mitt med en blödning som sedan ökade:(
Sänder dig många styrke kramar!! Ge inte upp