Anonym (Ledsenmamma) skrev 2017-05-29 09:27:09 följande:
Jag går genom ett MA just nu
Fick veta förra veckan att hjärtat inte slog och dom kunde bara mäta foster till 7+2 vilket innebar att jag gått en vecka då utan att kroppen börjat stöta ut. Nu inne på andra veckan och ytters lite blid kom igår på pappret när jag torka mig.
Mår så sjukt dåligt och vet inte vad som kommer hända el hur detta kommer bli närmaste dagarna. Väntar på att gyn ska höra av sig men får inte tag i dom.
Kommer försöka igen när jag är helt återställd och hänger gärna med här och får höra att det är inte kört för en
Beklagar.
Tror mitt embryo dog ungefär i samma vecka som ditt. Men det kom också ut senare av dig själv. Började med lite rosa, sen lite mer anda dagen. Tredje dagen kom där stora klumpar och var ett riktigt blodbad och med smärta som höll i sig i två dagar (smärtan var uthärdlig). Tredje dagen kom själva moderkakan och antagligen embryot ut.
Det är faktiskt tyvärr först nu 8v senare som jag har blivit återställd. Nu är jag hcg helt nere, fick positivt äl test igår och kände smärta i natt och tänker att det var där ett ägg släppte.
Det är otroligt tråkigt att behöva genomgå, men vanligare än man tror... Och kroppen gör det ju för att embryot ej var fit for life...
Hoppas det går snabbt och smärtfritt att komma igenom för dig <3