johjen skrev 2015-02-08 09:57:42 följande:
Oj vilken natt! Hoppas ni får lite vila på dagen. Jag tycker Adam äter mindre än förut hur det nu är möjligt och då han sover längre pass så spänner brösten mer. I går somnade han kl 21 hos min mamma, sov hela vägen hem och sov till kl 02, ammade och somnade om och sov till 07 låg sedan och jollrar till 8:30 och sov tills nu, hör honom vakna just nu.. Kan ju vara så att jag pumpat några nätter och det ökat produktionen? Igår var jag ju borta ca 4 h, Adam vägrade flaska men var inte gnällig. När jag kom tillbaka ammade han 15 min sen somnade han och sov 2 h! Igår kanske han åt 6 ggr samanlagt och brukar ju äta mer men det är nog bara en tillfällighet..
Ha en fin dag! Solen skiner här på västkusten, hoppas den gör så hos er också!
Kram
Det har säkert bara att höra med att han blivit större. Ju större bebis, desto bättre teknik på att äta, desto kortare ammar de åt gången. Om man generaliserar lite
Sen kan de ju ibland vilja snutta men det är ju nåt hel annat
Härligt att det gick så bra och att du hade en mysig dag!
Lovisa har inga problem heller att vara utan mat 3-4 timmar om jag inte är med. Gått 3 tim nu på fm idag också då vi varit i pulkabacken på fm hela familjen. Hon har ju iofs ätit så det räcker i natt
Kram