Hur bär ni er åt för att bli så tjocka?
Läser i en tråd att folk har BMI på 38, 40 ja till och med 53 och undrar... HUR blir man så fet?
Märker man inte när det börjar gå åt fel håll?
Hur kan man tillåta sig själv att bli en (förlåt) val???
Läser i en tråd att folk har BMI på 38, 40 ja till och med 53 och undrar... HUR blir man så fet?
Märker man inte när det börjar gå åt fel håll?
Hur kan man tillåta sig själv att bli en (förlåt) val???
Haha vilken källa har du på den?
Därför att ni LCHF folk är som rabiata religiösa typer så fort kolhydrater kommer på tal. Jag har hört folk som på fullt allvar hävdar att frukt är gift. LCHF folket vill frälsa hela världen, vare sig världen vill eller inte, och det blir så jäkla tradigt att höra på varenda jävla fikarast/middag/fika. Lägg sen till att LCHF folket är rätt duktiga på att sitta och typ fnysa och äcklas över att någon vid bordet äter kolhydrater och säga saker som "vitt mjöl är gift, skulle aaaaaaaaaaaaaldrig äta det".
Skit du i det, TS.
Därför att ni LCHF folk är som rabiata religiösa typer så fort kolhydrater kommer på tal. Jag har hört folk som på fullt allvar hävdar att frukt är gift. LCHF folket vill frälsa hela världen, vare sig världen vill eller inte, och det blir så jäkla tradigt att höra på varenda jävla fikarast/middag/fika. Lägg sen till att LCHF folket är rätt duktiga på att sitta och typ fnysa och äcklas över att någon vid bordet äter kolhydrater och säga saker som "vitt mjöl är gift, skulle aaaaaaaaaaaaaldrig äta det".
Snabbmat onyttig mat är billigare! Makaroner färdiga köttbullar o korv osv.. det går snabbt innehåller nästan ingen näring! Har du aldrig varit i en affär?
Det finns en massa smala människor som lever hur ohälsosamt om helst utan att det syns på dem. Det finns tjocka människor som lever hälsosammare än det syns på dem. För min del är min övervikt en kombination av kassa gener, mobbing i skolan så fort jag rörde min inte särskilt tjocka lekamen, tröstätning och problem i familjen. Jag vet att jag äter fel och rör mig för lite, men förstår inte varför det ger andra "rätten" att kommentera det och tex minska chansen att jag ska bli stammis på ett gym
Varför säger du chips,läsk osv.. ja kroppen behöver kolhydrater! Om du äter som du ska i normal portion är inget farligt! Du vet förstås vilka mineraler kroppen behöver? Jag har ingen lust att skriva en uppsats om vad som är vad! Min utbildning talar för sig! Va du utan dina kolhydrater och lycka till.
Så du menar att chips, läsk, godis, potatis, ris, pasta inte innehåller kolhydrater? Och att man inte blir sjuk av att äta sådana saker hela tiden?
Ja det talar ju lite för att du inte vet vad "snabbmat" är. Om jag gör lax med en vitaminrik sallad samt nån potatissallad eller korv med pasta. Vad kostar tror du?
Snabbmat för mig är pizza, kebab, hamburgare osv. Alltså köpt färdiglagad.