Hur bär ni er åt för att bli så tjocka?
Man ser att kolhydrater förstör för en till slut
Man ser att kolhydrater förstör för en till slut
Tycker synd om dig. Verkligen. Men det är ju bara bortförklaringar eller hur? Du tycker att det inte är ditt fel att du är fet. Du har bara haft otur.
Jag lovar att du skulle må 100 ggr bättre om du blev smal. Nu äter du sönder ditt enda liv för saker som hänt dig tidigare. Vad blir bättre av det?
För att alla mår bättre av att ha bättre hälsa, se bättre ut, slippa släpa på en massa extrakilon osv. Man blir piggare, svettas mindre, sover bättre...
Skulle inte du vilja vara smal?
Skitsnack att grönsaker är dyrare än snabbmat... Så mycket tid tar det inte heller att laga ordentlig mat. Dessutom handlar det inte så mycket om vad man äter, utan hur mycket.
För att alla mår bättre av att ha bättre hälsa, se bättre ut, slippa släpa på en massa extrakilon osv. Man blir piggare, svettas mindre, sover bättre...
Skulle inte du vilja vara smal?
Snabbmat onyttig mat är billigare! Makaroner färdiga köttbullar o korv osv.. det går snabbt innehåller nästan ingen näring! Har du aldrig varit i en affär?
Haha vilken källa har du på den?
Haha vilken källa har du på den?
Därför att ni LCHF folk är som rabiata religiösa typer så fort kolhydrater kommer på tal. Jag har hört folk som på fullt allvar hävdar att frukt är gift. LCHF folket vill frälsa hela världen, vare sig världen vill eller inte, och det blir så jäkla tradigt att höra på varenda jävla fikarast/middag/fika. Lägg sen till att LCHF folket är rätt duktiga på att sitta och typ fnysa och äcklas över att någon vid bordet äter kolhydrater och säga saker som "vitt mjöl är gift, skulle aaaaaaaaaaaaaldrig äta det".
Därför att ni LCHF folk är som rabiata religiösa typer så fort kolhydrater kommer på tal. Jag har hört folk som på fullt allvar hävdar att frukt är gift. LCHF folket vill frälsa hela världen, vare sig världen vill eller inte, och det blir så jäkla tradigt att höra på varenda jävla fikarast/middag/fika. Lägg sen till att LCHF folket är rätt duktiga på att sitta och typ fnysa och äcklas över att någon vid bordet äter kolhydrater och säga saker som "vitt mjöl är gift, skulle aaaaaaaaaaaaaldrig äta det".