Hur bär ni er åt för att bli så tjocka?
Läser i en tråd att folk har BMI på 38, 40 ja till och med 53 och undrar... HUR blir man så fet?
Märker man inte när det börjar gå åt fel håll?
Hur kan man tillåta sig själv att bli en (förlåt) val???
Läser i en tråd att folk har BMI på 38, 40 ja till och med 53 och undrar... HUR blir man så fet?
Märker man inte när det börjar gå åt fel håll?
Hur kan man tillåta sig själv att bli en (förlåt) val???
Fan, vad jag blev sugen på hamburgare nu...
Skitsnack att grönsaker är dyrare än snabbmat... Så mycket tid tar det inte heller att laga ordentlig mat. Dessutom handlar det inte så mycket om vad man äter, utan hur mycket.
Moffar chips, choklad, pizza, hamburgare, hinkar läsk och latte.
För att alla mår bättre av att ha bättre hälsa, se bättre ut, slippa släpa på en massa extrakilon osv. Man blir piggare, svettas mindre, sover bättre...
Skulle inte du vilja vara smal?
Snabbmat onyttig mat är billigare! Makaroner färdiga köttbullar o korv osv.. det går snabbt innehåller nästan ingen näring! Har du aldrig varit i en affär?
Skitsnack att grönsaker är dyrare än snabbmat... Så mycket tid tar det inte heller att laga ordentlig mat. Dessutom handlar det inte så mycket om vad man äter, utan hur mycket.
Haha vilken källa har du på den?
Man ser att kolhydrater förstör för en till slut
Jag blev gravid och gick upp ca 20 kg, gick ner 25 kg sedan och hade en bmi på 21, mitt normala.
Är gravid igen och har gått upp 15 kg hittils och har två månader kvar. Är så jävla trött på mig själv då jag återigen kommer vara tvungen att kämpa mig ner till min vikt, det är otroligt svårt och kämpigt. Jag kämpade med varje hekto förra gången. Lovade att jag inte skulle gå upp såååå mycket denna gången, yeah right.
Suck på mig själv.
Snabbmat onyttig mat är billigare! Makaroner färdiga köttbullar o korv osv.. det går snabbt innehåller nästan ingen näring! Har du aldrig varit i en affär?
Haha vilken källa har du på den?