• Molle1981

Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?

Detta är väl de sakerna jag anser det mångkulturella experimentet har medfört i Sverige. Tror nog vi hade haft pizza ändå men, det brukar ofta daltas om att hade vi inte haft denna invandring, så hade vi varken haft Pizza eller Zlatan ;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?
  • Molle1981
    Sensitiveguy skrev 2015-01-12 14:28:32 följande:

Möjligt. Invandringskritiker finns naturligtvis i alla partier, i SD är det nog blandat medan Svp lockar alla extremister. SD har nog både nazister och icke rasister i sin väljarkår.

Självklart finns det även högerextremister bland SDs väljare och troligen många fler än bland exempelvis vänsterpartiets väljare, dock så har de förmodligen fler åt det extrema andra hållet bland sina väljare, fast det är ju naturligt när man ligger på en kant, även om jag tror att majoriteten av väljarna inte är några extremer varken åt höger eller vänster.
  • Molle1981
    nihka skrev 2015-01-12 18:13:46 följande:

Med andra ord så har du inga belägg, ingen källa till ditt påstående ""stor arbetslöshet   den består till mesta av okvalificerade invandrare från 3-världen."

Tycka och tro är inte fakta.

Delade ju några källor till dig igår här?
  • Anonym (?)

Och so stavas med ett o.

Så kanske om du börjar bli lite mer mångkulturell och skriver på utrikiska språk som engelska, kanske du kan lära dig stava lite bättre.

Prova!

• Molle1981
    nihka skrev 2015-01-12 18:19:52 följande:

Invandrare kvoteras inte in överallt. De har rätt till sådant som etableringsersättning som är en särskild åtgärd för invandrare.

Nästa kommentar om min person anmäler jag. Håll dig till ämnet. Jag är inte ämnet.

Pratar inte om dig. Om du inte själv är invandrare såklart, vad vet jag?
  • Molle1981
    Anonym (?) skrev 2015-01-12 18:27:16 följande:

Och so stavas med ett o.

Så kanske om du börjar bli lite mer mångkulturell och skriver på utrikiska språk som engelska, kanske du kan lära dig stava lite bättre.

Prova!

Läs tråden innan du utökar dig, nästa gång. Ett tips bara.
  • Anonym (?)
    Molle1981 skrev 2015-01-12 18:29:54 följande:
    Har inte tänkt att utöka mig.
  • Molle1981
    Molle1981 skrev 2015-01-12 18:29:54 följande:

Utalar dig skulle det klart stå, bäst att påpeka det för dig, antar jag!
  • Anonym (?)
    Molle1981 skrev 2015-01-12 18:31:41 följande:
    Utalar dig skulle det klart stå, bäst att påpeka det för dig, antar jag!
    Jag antar att du menar uttalar dig?
  • Sensitiveguy
    Molle1981 skrev 2015-01-12 18:21:06 följande:

Självklart finns det även högerextremister bland SDs väljare och troligen många fler än bland exempelvis vänsterpartiets väljare, dock så har de förmodligen fler åt det extrema andra hållet bland sina väljare, fast det är ju naturligt när man ligger på en kant, även om jag tror att majoriteten av väljarna inte är några extremer varken åt höger eller vänster.

Precis. Får man fråga vad du röstade på innan SD var ett riksdagsparti?
Svar på tråden Vad är det bästa med mångkulturen soo fare?