IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Grattis Gurkan!
GrukanGrace:
Klart du fortsätter vara gravid! Du väntar ju en bebis, inte ett missfall. Håller tummarna för dig!
Ulri:
Välkommen hit!
Ni har gjort en stark resa verkligen! Spännande på fredag, håller tummen på att det går bra för er =)
Utflykt i verkligheten:
Välkommen hit du med!
Jag vet inte om det är lika på första samtalen men vi fick göra ett VUL också för att se om det fanns några äggblåsor.
L15:
Välkommen du med såklart!
Det kanske blir bra med IVF för er så de kan hålla en bra koll på er? Jag känner mig i varje fall trygg i att det är inget jag kan påverka utan bara tillförlita mig på att kunnigt folk tar hand om situationen.
Hoppas det går bra för er!
Tack för alla grattis, jag gläds i stunden. Firar idag fullt medveten om att det kan vara andra bullar i morgon.
Nytt test idag gav dock samma resultat
Kram
Hej
Spännande med nya som livar upp tråden, välkomna!
Själv går jag och väntar på mensen för att dra igång med kort protokoll. Är rädd att mensen ska komma under helgen då jag förstått det som att man ska ringa in o få ett vul och sen börja med sprutorna 2:a dagen. Måtte mensen vänta till på sön iaf :/
Mollan79:
Spännande! Hoppas den inte kommer i helgen! Vart ska ni gör IVF:en?
Jag hoppar gärna också in. Påbörjar försök nr. 6 (4 ET, 1 FET, missfall 5+3 på ET 3) så fort mensen kommer.
Kör ICSI pga. dålig spermakvalitet.
Vi bor i Gbg och går på Nordic IVF. Jag är 38 och min sambo 43.
Den här gången testar vi Elonva, och ev. Menopur om det skulle behövas, kort protokoll.
Lycka till alla!