IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Hoppar in här!
Här sprayas det för fullt och sprutorna börjar vi med den 22/1
Allt detta är så spännande och vi bara längtar tills vi kommer iväg till Falun, blir liksom mer riktigt då =)
Vi är ett par från Östersund som har fått konstaterat att min man har få spermier. Därför skall vi göra en ICSI. Någon fler som har provat en ICSI i Falun här?
Hej! Hoppar in här! Börjar första IVF försöket snart, om 2 veckor börjar jag spraya. Så pirrig o laddad och alla möjliga känslor inför detta.
Roligt att kunna följas år!
På måndag blir det återsättning av en femdagars blastocyst, om de nu klarar upptiningen. Det blir vårt andra ivf-försök. Riktigt spännande!
Hur många sprutor brukar man behöva ta?
Jag ska börja den 22/1 och planerat äggplock är vecka 6. Innebär det sprutor till vecka 6?!
Är inte supersugen på sprutmomentet...
Jag ska börja den 22/1 och planerat äggplock är vecka 6. Innebär det sprutor till vecka 6?!
Lycka till på måndag Karriärkvinna!