IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
GrukanGrace - Nä men grattis! Det är ju helt underbart :) Det är ju drömmen att det bara så där magiskt ska lösa sig naturligt på vägen.
Är själv inne på sprutdag tre med Gonal F, är inga konstigheter egentligen. Har ont i huvudet en del men det kan lika gärna vara anspänningen. Ser fram emot första vul på fredag :)
Hej vårt senaste och 4:e försök i nov/dec gick inte vägen så nu går vi och väntar på att för första gå
ngen sätta tillbaka en fryst bladtosyst. Men mensen är nu 4 dagar sen. Kissade på en sticka i ren tristess och den visar plus!!!!!!! What! Så vårt eget mys har gett resultat!? Tror inte att det är sant.
Nu är jag realist och känner väl att det nog inte kommer att hålla men ändå! Jag så sa på skoj till min man att nu myser vi bara för att det är kul för någon bebbe blir det inte. När MSN fyra gånger med slla maktens medel försökt och nu vet att det är sjukt komplicerat. Men oj oj oj.
Kram från en realist i chock. Men judt nu firar vi. Gäller att fira alla framsteg annars riskerar MSN att inte få fira alls.
PETRIS:
okej :) Hoppas du också får en bra första upplevelse av huddinge!
Hur gamla är ni? :)
SANDI:
Vilken dag är du på nässprayen Synarela? :)
PETRIS:
okej :) Hoppas du också får en bra första upplevelse av huddinge!
Hur gamla är ni? :)
SANDI:
Vilken dag är du på nässprayen Synarela? :)
GurkanGrace: Plötsligt händer det! Stort grattis!! :)
Grattis Grukan!!! Fantastiskt!!
Grattis GrukanGrace!! =)
Härligt att det börjar bli bebisar redan här i gruppen!