• Anonym (Anti FUB)

Han tillhör FUB jag blev förtvivlad

Jag var förtjust i en person för två år sedan men tappade känslorna ifjol någon gång jag såg att han var med i FUB såg att han brukar få brev från FUB varje månad. Han har en lindrig utvecklingsstörning och det gjorde så jag tappade känslorna för honom :( nu vill han ha mig nu känns det bara fel allting och att han vill leva lyckligt med mig men nä nu går det bara inte. Önskar jag aldrig fallit för honom från början som jag gjorde för 2 år sedan jag trodde han var normal. Jag är rädd för att mina framtida barn ska bli utvecklingsstörda jag skulle inte kunna ta det :(

• Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad
  • Anonym (Anti FUB)
    Kerubmamman skrev 2014-12-14 02:57:52 följande:

Nja, man kan vara medlem i FUB som familjemedlem eller stödmedlem. Jag är medlem i RBU utan att varken jag eller nån i min familj är rörelsehindrad. 

han är inte stödmedlem han har berättat att han har gått i em skola för utvecklingsstörda
  • Anonym (Anti FUB)
    Kerubmamman skrev 2014-12-14 02:58:43 följande:

varför är du emot FUB? 

jag tycker de är förnedrande på något sätt
  • Kerubmamman
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-14 03:04:50 följande:
    jag tycker de är förnedrande på något sätt
    Är RBU, SDUF, Ung Cancer och RUS lika förnedrande? 
    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Anonym (Anti FUB)
    Kerubmamman skrev 2014-12-14 03:14:11 följande:

Är RBU, SDUF, Ung Cancer och RUS lika förnedrande? 

nej de är de inte. måste jag gilla FUB? jag har dåligt minne av de
  • Anonym (Mary)
    Anonym (Anti FUB) skrev 2014-12-14 03:22:36 följande:
    nej de är de inte. måste jag gilla FUB? jag har dåligt minne av de
    Har du dåligt minne av FUB har han nog gått med för att han anar att nåt är fel med dig
  • Anonym (Anti FUB)
    Anonym (Mary) skrev 2014-12-14 03:42:28 följande:

Har du dåligt minne av FUB har han nog gått med för att han anar att nåt är fel med dig

jag är inte med i FUB det dåliga minnet som kommer fram är dagen jag fick reda på att han är med i FUB jag blev förskräckt
  • Anonym (yrrol)

Ni är inte rätt för varandra. Gör bara slut och titta inte tillbaka. Han hittar förhoppningsvis en tjej som gillar honom för den han är, det förtjänar alla att göra.

• Anonym (samba)
    Anonym (yrrol) skrev 2014-12-14 07:09:57 följande:

Ni är inte rätt för varandra. Gör bara slut och titta inte tillbaka. Han hittar förhoppningsvis en tjej som gillar honom för den han är, det förtjänar alla att göra.

du avgör helt själv vad du ska göra, det finns en katalog utav olika brister och sjukdomar man kan födas med eller ha, När ni inledde eran relation fanns det ju något som  du då tyckte om. Nu har du fått veta att han troligen har lindrig utvecklingsstörning

Han behöver också träffa någon som tar honom för det han är,som gillar honom på riktigt
  • Anonym (Anti FUB)
    Fröken Hepburn skrev 2014-12-14 07:05:31 följande:

Vad är FUB?

för utvecklingsstörda barn, ungdomar och vuxna
Svar på tråden Han tillhör FUB jag blev förtvivlad