Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Vi har tänt berätta på julafton till familjen, är då i vecka 13 :) vännerna får veta dagen efter ;)
Jag hade Bim den 30/10. Bebis beräknad i mitten av juli så det är verkligen i ett tidigt stadium nu.
Tänkte också berätta för familjen på julafton :)
Jag hade Bim den 30/10. Bebis beräknad i mitten av juli så det är verkligen i ett tidigt stadium nu.
Tänkte också berätta för familjen på julafton :)
Hade gärna givit det som en julklapp jag också, men mina föräldrar bor i en annan stad så jag åker upp dit några dagar innan jul och det finns inte en chans att min superdetektivmamma inte kommer förstå att jag är gravid... Så, för mina och min sambos föräldrar berättar vi nog om någon vecka. Vännerna får vänta en stund. Luciaveckan går jag in i v. 12 och vi brukar samlas för en årlig luciamiddag tillsammans, så det lär bli då.
Jag ska göra ultraljud i samband med inskrivning så har tänkt lägga bilden i ett paket/julkort till föräldrarna och kanske mor/farföräldrarna :) hur har ni andra tänkt göra?
Jag ska göra ultraljud i samband med inskrivning så har tänkt lägga bilden i ett paket/julkort till föräldrarna och kanske mor/farföräldrarna :) hur har ni andra tänkt göra?
Hejsan! Okej om jag hoppar in här? Plussade igår på bim+7 och går in i vecka 7 imorgon.
Vad roligt att så många ska berätta på julafton, så ser vår tanke också ut :)
Någon mer från Norra Norrland?
Någon som har fått tidigt ultraljud?
Har fått bokat på torsdag och är helt till mig! Orkar inte vänta!
Jag måste ställa en fråga till er som har lite koll. Min senaste mens första dag var den 24 september. Betyder detta att jag är i vecka 5 v + 5 dagar då? När jag ska få tid för ultraljud, är det dessa siffror man utgår från?