Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej!! Kul grattis :) vilken vecka är du i då?
Det första besöket är mer hälsosamtal och går ganska fort sen andra besöket är mer med prover å så, så första besöket tycker jag inte karln din kanske behöver vara med men vill han så ta med han såklart :) men tar med min sambo på andra mötet :)
Nej jag ska inte göra kubtest. De gör man väl oftast bara om man passerat 35-40?
Hej ni! Kan jag vara med här också? Försöker fortfarande greppa att jag överhuvudtaget är gravid och är enligt gravidappens räkning är jag beräknad 3/7.
Första barnet för mig också! Märkte det efter att ha legat med illamående och tyckt synd om mig själv som fått "magsjuka" hela helgen.
Jaha men fydå va tråkigt :( tar man kubtest medför de också en liten risk för missfall :S svårt dedär å veta..
Hej ni! Kan jag vara med här också? Försöker fortfarande greppa att jag överhuvudtaget är gravid och är enligt gravidappens räkning är jag beräknad 3/7.
Första barnet för mig också! Märkte det efter att ha legat med illamående och tyckt synd om mig själv som fått "magsjuka" hela helgen.
Hejsan!
Tänkte hoppa in i denna tråden om det är oki????
Enligt min gravid app så har jag bf 1 juli!
Jag har inte känt några symtom än förutom lite yr kanske:/ detta är mitt tredje men jag har för mig att jag hade mer symptom med dom andra två..så.man blir ändå lite nojig...
Hejsn tjejer! Hoppar in i denna tråden, plussade idag efter tredje försöket har en son på 2.5 så nu va d dags för nästa :) har väll inte jätte mkt symptom förutom torr i munnen å den där jäkla tröttheten som kom som ett brev på posten ????