• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • mystrollet

Hej! Plussade i lördags och är i vecka 5 nu (4+6) så går in i vecka 6 i morgon :) bf 3/7 :)

• Faer

Roligt med så många pluss! Har ni fått några mer sympton?!? Det enda jag känner är att jag är som öm i nedre delen av magen.. Ska man verkligen vara det?!?

• Zombiie

Hej! Jag hänger gärna på här oxå! Plussade igår och tror att jag är i vecka 4+5. Mitt BF kommer ligga mellan 5 och 7 Juli! Det är första barnet och det är verkligen jättepirrigt!! Jag har oxå ont i nederdelen av magen från och till men jag tror det är helt normalt!

• Anehhs

Hejsan!

Jag hänger gärna också på här, plussade igår & enligt familjeliv så är jag beräknad runt den 12 juli:)

Känner illamående och spänd över magen:)

Är första barnet för mig och min sambo:)

• Nathalie8906

Hej. Hoppar gärna in här :)

Plussade med testlagrets gravstickor igår, och även med cb digitaltest idag. :)

Första barnet och enligt appen beräknad till 7/7.

• Anna GBG

Grattis alla nya till plussen! Kul med så många första barn! 
    Jag vågar på ngt sätt inte riktigt ta ut glädjen helt förrän efter v.12. Men man hoppas ju av hela sitt hjärta att den lille/a mår bra där inne! 

• kasovi

Hallå! Får jag vara med?

Om jag räknar från misstänkt ÄL så har jag BF 4 juli :)

Har dock fått tid för ultraljud nästa torsdag, för att säkerställa hur långt gången jag är!

Har haft väldigt oregelbunden mens innan nämligen...

• JonnaA87

Hej är det någon som är sugen på och vara med en privat Facebook grupp? En grupp där vi med bf juni/juli 2015 kan samlas å prata och stötta varandra?

• ÖverlyckligTjej

Hej!

Jag blev precis medlem här. Jag är 21 år och plussade för bara någon timme sedan!

Jag och min sambo har planerat barn sen i våras, men det var inte förrän 2/9 som vi kom till saken och jag tog ut min kopparspiral. 29/9 (bim) testade vi men fick negativt. Jag kände mig väldigt illamående under den veckan och hade ömma bröst, därför testade vi på en gång. Senare fick jag mensen på kvällen. Denna gången testade vi inte förrän bim+4 och jag hade inga symptom. Killen ville vänta tills det hade gått minst en vecka. Men jag bara visste att det skulle bli positivt! Så idag är jag i 5v+0 och har bf 5/7-2015!!

PS. Ursäkta att det blev så långt, behövde skriva av mig då vi inte har berättat till någon om detta, utan det ska få bli en julklapp ;)

• JohannaMem
    JonnaA87 skrev 2014-11-02 08:58:09 följande:

Hej är det någon som är sugen på och vara med en privat Facebook grupp? En grupp där vi med bf juni/juli 2015 kan samlas å prata och stötta varandra?

Jag är gärna med i en facebookgrupp lite senare :) Behöver nog först förstå att det här faktiskt är på riktigt först. Men sen, absolut!
Svar på tråden Bf juli 2015