Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Första här med! Upptäckte imorse att jag hade rosa:aktiga flytningar och blev ledsen direkt :(. Läste runder lite och det behöver ju inte betyda det värsta.. Suck. Jobbigt ändå. Tror det har avtagit nu men ska ringa mvc efter 10. Någon som har upplevt detta?
Såg nu att tråden ligger i första barnet kolumnen missade det! Jag väntar 4:e Lycka till alla!
Tack för mig
Hejhej!
Hoppar in här i tråden :)
Är i vecka 5 (4+3) och blev lite oväntat gravid, då vi försökt med IVF en gång, men blev nu alltså gravid på egen hand mellan två försök :)
Ska på tidigt ultraljud 2/12 iomed att vi ändå var inskrivna på Huddinge! Känns bra!
Bor i Stockholm och är 34 år!
Upptäckte nu att ni också finns, är med i en annan grupp för BF juli 2015. Såg att några av er är intresserade av en hemlig facebookgrupp, vi har en redan och ni är välkomna att gå med om ni vill. Tänker att det är roligare om vi är fler.
För dom som är intresserade: PMa mig ditt namn så lägger jag till dig :)
Grattis till oss alla :)
Upptäckte nu att ni också finns, är med i en annan grupp för BF juli 2015. Såg att några av er är intresserade av en hemlig facebookgrupp, vi har en redan och ni är välkomna att gå med om ni vill. Tänker att det är roligare om vi är fler.
För dom som är intresserade: PMa mig ditt namn så lägger jag till dig :)
Grattis till oss alla :)
Håller med er ovanstående, vi har pratat om att "släppa bomben" på nyår då det borde vara mer eller mindre exakt 12v! MEN vi båda planerar att berätta för våra mammor nästa vecka, kommer då troligtvis även berätta för min mormor innan jul/nyår också då vi står varandra ganska nära :) EVENTUELLT en kompis som jag vet kan hålla hemligheter ifall mitt plåster över munnen råkar släppa lite, haha.
Måste tillägga att jag är världens sämsta på att hålla hemligheter och är sååå tacksam över att jag har min man som aldrig pratar vidare då jag och min stora käft ibland inte kan hålla tyst ;p
Ja men jag hoppar väl in här jag också då! :)
Jag är 23 år och vi väntar vårat första barn den 3/7 -15 efter en del försök och ett missfall.
Jag plussade svagt den 23 med billig sticka och starkt den 24 oktober (bim) med CB och är idag i v.7 (6+0) :)
Igår 7/11 var vi på inskrivningsamtal!
Hej!
Hur känner ni? Jag är så sjukt nervös för att det ska bli ett missfall ????
Har ont i magen i perioder. Är även lös i magen.
Har ni andra ont i magen?
Jag mår illa på kvällen ibland.