• Faer

Bf juli 2015

Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!

Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!

Hur har era första veckor som gravid varit?!

• Svar på tråden Bf juli 2015
  • JonnaA87
    JohannaMem skrev 2014-11-02 15:03:24 följande:

Jag är gärna med i en facebookgrupp lite senare :) Behöver nog först förstå att det här faktiskt är på riktigt först. Men sen, absolut!

Kanske ska vänta några veckor, va med i en grupp med förra pojken å vilken sammanhållning man fick å såå mkt stöd :)
  • JohannaMem
    JonnaA87 skrev 2014-11-02 15:08:37 följande:
    Kanske ska vänta några veckor, va med i en grupp med förra pojken å vilken sammanhållning man fick å såå mkt stöd :)
    Det förstår jag verkligen, verkar vara toppen att ha ett gäng att prata med om allt som händer :) 
  • Jko

Hoppar in här om det går bra?!
    Plussade den 29/10 :) Gjorde även ett CB digital test nu för nån timme sedan då det blev Gravid 2-3v :D

BF beräknad kring 5 Juli.  Första barnet och det känns jättespännande!
    Förstod att jag var gravid när jag i flera dagar haft konstig värk i magen inte på samma sätt som vid mensvärk. Och ömmar i brösten.

Min mage är som uppblåst hur är det för er?

• Faer

Håller med att det är roligt att det är så mångas första!! Nu får vi hålla tummarna för alla!

• Faer
    Jko skrev 2014-11-02 17:22:13 följande:

Plussade den 29/10 :) Gjorde även ett CB digital test nu för nån timme sedan då det blev Gravid 2-3v :D

Förstod att jag var gravid när jag i flera dagar haft konstig värk i magen inte på samma sätt som vid mensvärk. Och ömmar i brösten.

Välkommen! :) min mage är öm och nu ha jag börja mått illa men på nätterna bara...
  • JohannaMem
    Jko skrev 2014-11-02 17:22:13 följande:

Magen känns så uppblåst så jag redan inbillar mig att alla kan se att jag är gravid, haha. 
  • Zombiie

Håller med, känner mig svullen och uppblåst! Har tränat två dagar i rad och nu känns det faktiskt bättre med allt utom brösten, är inte så uppblåst och har inte "mensvärk" heller! Inbillar mig från och till att jag mår illa men det är nog bara jag som känner efter gör mycket. Hänger gärna på en FB grupp så småningom när allt landat lite!

När tänker ni berätta för nära och kära?

• mystrollet

Blev lite nojig då ja knappt känner något så tog typ 100 test kändes de som men såklart så är den lilla kämpen kvar och teststrecket dök fortare upp än kontrollsträcket :)

• Anehhs

När kommer ni berätta för nära o kära? :)

Jag har redan berättat för min mamma men resten får vänta till efter vecka 12-14:)

Svar på tråden Bf juli 2015