Bf juli 2015
Hejsan!
Jag hänger gärna också på här, plussade igår & enligt familjeliv så är jag beräknad runt den 12 juli:)
Känner illamående och spänd över magen:)
Är första barnet för mig och min sambo:)
Hejsan!
Jag hänger gärna också på här, plussade igår & enligt familjeliv så är jag beräknad runt den 12 juli:)
Känner illamående och spänd över magen:)
Är första barnet för mig och min sambo:)
När kommer ni berätta för nära o kära? :)
Jag har redan berättat för min mamma men resten får vänta till efter vecka 12-14:)
Bra idé med att berätta på julafton, kanske vi med ska göra då för släkten:)
Jag ska till mvc imorgon för ett "hälsosamtal" då vi även ska boka tid för inskrivning:)
Får man fråga vilka trakter ni är ifrån?
Jag bor i Småland:)
Hej! Jag hoppar jättegärna in här! :D
Testade mig igår och fick reda på att jag är gravid och går nu i min lilla gravidlycke-bubbla!
Vi har försökt några gånger nu efter uttag av spiral i augusti och vi kunde inte ha blivit gladare - tänk att det växer något i min mage som vi tillsammans skapat, något som kommer bli en blandning av OSS. Något som kommer dela DNA med mannen jag älskar mest av allt. Helt otroligt!
Enligt någon gravidkalender på nätet är jag beräknad till 12 juli och barnmorskan jag pratade med idag trodde detsamma så antar att jag platsar perfekt i den här gruppen ^^
STORT grattis till er alla!
Förresten, finns det någon från Småland här i gruppen? :)
Hoppar in här om det är ok? plussade idag efter många misstankar tog ett CB digitalt som visade 2-3 !! Vilken vecka borde jag va i då? Ätit p-piller men varit till o från med dem så vi tänkte att händer det så händer det. Givetvis supervälkommet!
När ringer man bm?
En fråga! Hur många försök tog de för er alla innan ni fick plus? Jag ha ätit p-piller i 8 år och slutade med ppiller i augusti iår och blev gravid i oktober! Kändes helt otroligt! ????
Ni som ska göra vul, vad har ni sagt för att få det? (Ni som inte har "speciella" omständigheter som ivf eller liknande). Räcker det med att vara orolig? Vill inte leva i falsk förhoppning!
Det fanns en liten bebbe där inne<3
Allt såg fint ut & beräkningen stämde med att jag är i vecka 9 (8+2).