Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej, vad kul! Samma här..vet dock inte om de är i slutet av juni eller början av juli men jag hoppar in här i alla fall :) är i vecka 7 nu. Mår oförskämt bra dock bara väldigt ömma bröst och trött på kvällarna, lägger mig vid halv nio haha..har känningar i livmodern lite titt som tätt också. Vilken vecka är du och har du symtom? :)
Hej, vad kul! Samma här..vet dock inte om de är i slutet av juni eller början av juli men jag hoppar in här i alla fall :) är i vecka 7 nu. Mår oförskämt bra dock bara väldigt ömma bröst och trött på kvällarna, lägger mig vid halv nio haha..har känningar i livmodern lite titt som tätt också. Vilken vecka är du och har du symtom? :)
Första barnet för mig! är i v 5, 4+6. Har inte känt av några större symtom mer än ömma bröst, trötthet på kvällarna!
Hej kul att de finns fler som inte mår illa hela tiden, haha jag har knappt kännt av något illamående .. Nästan så man varit lite orolig för det men min barnmorska sa att ja ska vara glad att man mår bra och man behöver inte alltid må illa :)
Ja skönt att man ha sluppit det hittills iaf! Hur gjorde ni när ni visste att nu blev gravid, ringde ni mvc å fixade på engång eller väntar nu? Jag är helt vilse nu!
Hej får man hoppa in här?
Är i v 5 (4+4) och det är mitt andra barn fast det var så längesen sist att det känns som första gången igen haha..(är 31)
Har känt av mkt molvärk om kvällarna å brösten är tunga och ömma...
Ja skönt att man ha sluppit det hittills iaf! Hur gjorde ni när ni visste att nu blev gravid, ringde ni mvc å fixade på engång eller väntar nu? Jag är helt vilse nu!
Hej får man hoppa in här?
Är i v 5 (4+4) och det är mitt andra barn fast det var så längesen sist att det känns som första gången igen haha..(är 31)
Har känt av mkt molvärk om kvällarna å brösten är tunga och ömma...