Bf juli 2015
Jag hade Bim den 30/10. Bebis beräknad i mitten av juli så det är verkligen i ett tidigt stadium nu.
Tänkte också berätta för familjen på julafton :)
Jag hade Bim den 30/10. Bebis beräknad i mitten av juli så det är verkligen i ett tidigt stadium nu.
Tänkte också berätta för familjen på julafton :)
Jag måste ställa en fråga till er som har lite koll. Min senaste mens första dag var den 24 september. Betyder detta att jag är i vecka 5 v + 5 dagar då? När jag ska få tid för ultraljud, är det dessa siffror man utgår från?
Bra idé med att berätta på julafton, kanske vi med ska göra då för släkten:)
Jag ska till mvc imorgon för ett "hälsosamtal" då vi även ska boka tid för inskrivning:)
Får man fråga vilka trakter ni är ifrån?
Jag bor i Småland:)
Hoppar in, plussade igår på BIM -1 och har BF den 12/7. Hade inte känt av någonting innan jag testade förutom att jag hade varit riktigt körd i magen i någon vecka.. Detta är dock inget ovanligt då jag har IBS. Testade mest för kul skull och fick en smärre chock efter någon sekund då plusset syntes väldigt tydligt. Dock efter jag plussade kände jag en massa symptom, super törstig, ont i svanken osv. Hur mycket symptom har ni känt? Även jag kommer från Stockholm.
Hej!
Hur känner ni? Jag är så sjukt nervös för att det ska bli ett missfall ????
Har ont i magen i perioder. Är även lös i magen.
Har ni andra ont i magen?
Jag mår illa på kvällen ibland.
Tydligen kan även jag (trots att jag inte är admin) lägga till er som vill bli medlemmar i vår fb-grupp. Som jag förstod det måste jag dock först bli fb-vän med er, men unfriendar så fort ni gått med.
Skicka gärna ett mail till mig här med ert namn/e-post så lägger jag till er.
Och gruppen är sluten så ingen annan än vi medlemmar kan se vad som skrivs där.
Vad konstigt..Jag har iaf mailat er nu :)
Hur mår alla nu? Jag är i vecka 13+4 och börjar må riktigt bra nu! Inget illamående och har börjat kunna gå promenader igen, som jag längtat att må som vanligt igen! Har bokat rul nu och var egentligen mening den 10 februari men är bortrest då så blev den 17 februari istället, känns som en evighet tills dess...