Bf juli 2015
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej! Tänkte samla alla som nyss fått plus och ha Bf juli 2015!
Första barnet för mig så det skulle vara kul om vi alla kunde följas åt!
Hur har era första veckor som gravid varit?!
Hej, vad kul! Samma här..vet dock inte om de är i slutet av juni eller början av juli men jag hoppar in här i alla fall :) är i vecka 7 nu. Mår oförskämt bra dock bara väldigt ömma bröst och trött på kvällarna, lägger mig vid halv nio haha..har känningar i livmodern lite titt som tätt också. Vilken vecka är du och har du symtom? :)
Ja skönt att man ha sluppit det hittills iaf! Hur gjorde ni när ni visste att nu blev gravid, ringde ni mvc å fixade på engång eller väntar nu? Jag är helt vilse nu!
Hej ni! Kan jag vara med här också? Försöker fortfarande greppa att jag överhuvudtaget är gravid och är enligt gravidappens räkning är jag beräknad 3/7.
Första barnet för mig också! Märkte det efter att ha legat med illamående och tyckt synd om mig själv som fått "magsjuka" hela helgen.
Roligt med så många pluss! Har ni fått några mer sympton?!? Det enda jag känner är att jag är som öm i nedre delen av magen.. Ska man verkligen vara det?!?
Håller med att det är roligt att det är så mångas första!! Nu får vi hålla tummarna för alla!
Hoppar in här om det går bra?!
Plussade den 29/10 :) Gjorde även ett CB digital test nu för nån timme sedan då det blev Gravid 2-3v :D
BF beräknad kring 5 Juli. Första barnet och det känns jättespännande!
Förstod att jag var gravid när jag i flera dagar haft konstig värk i magen inte på samma sätt som vid mensvärk. Och ömmar i brösten.
Min mage är som uppblåst hur är det för er?
Jag hade Bim den 30/10. Bebis beräknad i mitten av juli så det är verkligen i ett tidigt stadium nu.
Tänkte också berätta för familjen på julafton :)
Jag ska göra ultraljud i samband med inskrivning så har tänkt lägga bilden i ett paket/julkort till föräldrarna och kanske mor/farföräldrarna :) hur har ni andra tänkt göra?
Hejsan! Okej om jag hoppar in här? Plussade igår på bim+7 och går in i vecka 7 imorgon.
Vad roligt att så många ska berätta på julafton, så ser vår tanke också ut :)
Någon mer från Norra Norrland?