Tarotkort
Hej!
Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
Hej!
Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
[quote=74198360][quote-nick]Anonym (nyfiken) skrev 2014-10-19 18:07:59 följande:[/quote-nick]Jag väntar på en summa pengar.
Kommer de snart?
Kul att du lär dig tarotkort[/
Kortet jag fick upp var fyra i bägare, ypplighet blandad glädje,leda, trötthet, tungsint, vägran, nya möjligheter, föraning. Kortet gestaltas av en man. Hoppas detta säger dig något :)
[quote=74198402][quote-nick]Anonym (fundersam) skrev 2014-10-19 18:13:52 följande:[/quote-nick]Hej,
jag är så nyfiken på om jag kommer föda barn någon nästa år?
tacksam för svar[/
Kortet jag fick fram är 4 i stavar. Kortet gestaltar en ung kvinna som en fågel kommer flygande över. Tolkning: fulländelse, tillfredställse förverkligande. Det är ett posetivt kort, så du kommer säkert få barn inom snar framtid. Lycka till :)
Fråga gärna ifall jag kommer att bli gravid med tvillingar
Hej, min fråga är: när föds hon?
en till fråga om det är ok? kommer vi få en tvillinggraviditet eller engraviditet nästa gång vi skaffar barn?=)
Får jag ett jobb snart??
får jag fråga en sista fråga för min vän?
är denna killen som hon träffar nu, är han den rätte och kommer dom gifta sig?