• fröken grävling

Tarotkort

Hej!

Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).

• Svar på tråden Tarotkort
  • fröken grävling
    Mammamelle82 skrev 2014-10-21 10:02:59 följande:

kul att du lär dig spå i kort, tycker sånt här är väldigt intressant=)

om du vill får du gärna dra ett kort för att se framtiden för min sambos företag,kommer han kunna leva på det?=)

du svarar om du vill=)

Kortet jag fick fram är rättvisan.

Kortet betyder att någon gamal skuld som förfaller till betalning. Skulden kommer att vara ekonomisk eller känslomässig art. Du kommer få eller har med myndigheter att göra positivt eller negativt. I positiv mening kan det betyda affärsuppgörelse eller kontrakt.
  • fröken grävling
    Liten till skrev 2014-10-21 16:38:28 följande:

Får vi ett barn till?

Kortet jag fick fram är narren. Född i oxens tecken. Detta kort är androgyn, dvs både kvinna och man. Du ska följa dina inpulser. Låt dig själv hållas, var inte rationell eller förnuftig, improvisera.

Fri tolkning från din sida.
  • Anonym (Längtar)

Kommer jag få en egen familj?

Lycka till med att lära dig spå! Glad

• fröken grävling
    Gweny skrev 2014-10-21 12:56:10 följande:

Kommer Jag och min sambo få barn nästa år? Kan du se när på året isåfall?

Kortet jag fick fram är över prästinnan. Född i kräftans tecken. Tjej född i juni/juli
  • fröken grävling
    Anonym (Längtar) skrev 2014-10-21 16:53:40 följande:

Kommer jag få en egen familj?

Lycka till med att lära dig spå! 

Hej! Tack!

Kortet jag fick fram är svärdkungen. Svärdkungen är född i tvillingarnas eller vågens tecken. Yrken som associeras till kortet är psykolog,präst, lärare, journalist. Kortet betyder att det är upp till dig om du vill att något ska hända. Det är bara du som kan iscensätta din vision. Agera självsäkert. Dela med sig av dina tankar till människor omkring dig.

Fritt fram för egen tolkning :)
  • Anonym (Längtar)
    fröken grävling skrev 2014-10-21 17:04:49 följande:
    Hej! Tack!

Kortet jag fick fram är svärdkungen. Svärdkungen är född i tvillingarnas eller vågens tecken. Yrken som associeras till kortet är psykolog,präst, lärare, journalist. Kortet betyder att det är upp till dig om du vill att något ska hända. Det är bara du som kan iscensätta din vision. Agera självsäkert. Dela med sig av dina tankar till människor omkring dig.

Fritt fram för egen tolkning :)
    Tack! Det stämmer nog helt säkert :) Mitt yrke ligger också nära de nämnda. Dock är jag skorpion. 
  • Bebis92
    fröken grävling skrev 2014-10-21 16:18:38 följande:
    Kortet jag fick fram är prins i bägare. Alltså en pojke. Född i fiskens eller kräftans tecken.
    Detta stämmer inte då jag vet att det är en flicka och hon är beräknad i januari så fisk och kräfta stämmer inte heller tyvärr :-/ men tack för svaret iaf ????
  • Pinky87

Hej:) vad roligt att du håller på att lära dig:) jag skulle vilja veta om och i så fall när jag kommer träffa någon att dela livet med?

Lycka till med allt????

• Anonym (Jaha.)

Skall jag kriga för min kärlek som lämnade mig, kommer vi lösa det och bli tillsammans igen eller skall jag släppa honom och gå?

Svar på tråden Tarotkort