• fröken grävling

Tarotkort

Hej!

Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).

• Svar på tråden Tarotkort
  • kasovi

Kommer jag att få barn nästa år? I så fall, vilken månad?

• Anonym1977

Hur kommer mitt kärleksliv att se ut? :)

• Aspie

Hej!

Jag har varit vid en praktikplats ganska länge och hoppas på anställning i framtiden, men vet alltså inte hur det kommer att bli. Har korten något att säga om det? Kommer jag få en anställning?

• mp90

Jag är gravid med mitt andra barn i v 18! Vilket kön är det?:)

• fröken grävling
    bellos skrev 2014-10-19 20:32:15 följande:

Kommer jag bli gravid iår?

Kortet jag fick fram var överprästen, det är det femte kortet i stora arkanan. Astrologiskt tecken är oxen. Kortet betyder andligt ledarskap invigning, ödmjukhet. Jag tolkar kortet som positivt, och hoppas att du blir gravid i år. Svårt att tolka kortet mot din fråga. Lycka till
  • Lyn1
    fröken grävling skrev 2014-10-19 19:05:21 följande:
    Kortet jag fick fram är 5 i stavar. Kortet gestaltar 2 män i kamp. Hon kan födas i månad 2 dvs februari eller 5 dvs maj. Eller att det betyder 2015. Hoppas det säger dig något :)
    Hmmm, nja säger inte mig nånting alls faktiskt. Hon är beräknad om 5 veckor så 2015 känns lite långt..
  • alexias mamma

Kommer den killen jag precis dejtade att vilja komma tillbaka till mig eller kommer jag att träffa någon ny?

• Erizajo

Kommer min man som är deprimerad må bättre nu när han äntligen börjat äta ny medicin?

Svar på tråden Tarotkort