• fröken grävling

Tarotkort

Hej!

Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).

• Svar på tråden Tarotkort
  • Anonym1977

Jag hoppas fortfarande på svar på min fråga. ???? Kan du se könet på mitt kommande barn! Tack på förhand! :)

• fröken grävling
    Anonym1977 skrev 2014-10-21 18:16:12 följande:

Jag hoppas fortfarande på svar på min fråga. ???? Kan du se könet på mitt kommande barn! Tack på förhand! :)

Kortet jag fick fram är värden. Kortet gestaltas av en kvinna. Född i Vattumannens stjärntecken.
  • Anonym1977

Hej och tack för svar. :) Könet får vi se hur det stämmer. Stjärntecknet kan mkt väl stämma, då jag är beräknad till mitten på mars, alltså fiskarna om det inte blir lite tidigare. Isf blir det vattuman precis som du skrev. :) Lycka till med korten.

• kasovi

Nu blev ju detta lite spännande, i och med att graviditeten stämde! Lär ju föda just inom 8 månader som du sa redan innan jag ens visste att jag var gravid!

Så nu till en ännu mer spännande fråga: är det en pojke eller flicka jag bär på?

• Erizajo

Tredje gången gillt! Kommer min man att bli kvitt sin låååånga depression nu när han fått ny medicin?

• fröken grävling
    Erizajo skrev 2014-10-23 22:05:26 följande:

Tredje gången gillt! Kommer min man att bli kvitt sin låååånga depression nu när han fått ny medicin?

Hej! Har redan svarar på din fråga tidigare i tråden.
  • fröken grävling
    kasovi skrev 2014-10-23 20:29:29 följande:

Nu blev ju detta lite spännande, i och med att graviditeten stämde! Lär ju föda just inom 8 månader som du sa redan innan jag ens visste att jag var gravid!

Så nu till en ännu mer spännande fråga: är det en pojke eller flicka jag bär på?

Vad kul! Grattis! Som mitt svar var tidigare i tråden är det en tjej :)
  • kasovi
    fröken grävling skrev 2014-10-24 09:03:29 följande:
    Vad kul! Grattis! Som mitt svar var tidigare i tråden är det en tjej :)
    Oj, det hade jag ju glömt! Haha! Tack än en gång! :)
Svar på tråden Tarotkort